UCAV S-70 “Okhotnik-B" (Κυνηγός-B”) © Konstantinos Panitsidis

Καλλιτεχνική απεικόνιση S-70 UCAV © Konstantinos Panitsidis


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Το UCAV S-70 Okhotnik πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στις 3 Αυγούστου 2019. Απογειώθηκε για πρώτη φορά για μια πτήση διάρκειας +20 λεπτών που πραγματοποιήθηκε στις 12.20 ώρα Μόσχας. Το UCAV έφθασε στο ύψος των 600 μέτρων, μετά από μερικούς κύκλους γύρω από το αεροδρόμιο έκανε μια επιτυχημένη προσγείωση.


UCAV S-70 Okhotnik: Φωτογραφίες από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της ΡωσίαςUCAV S-70 Okhotnik: Φωτογραφίες από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας
UCAV S-70 Okhotnik: Φωτογραφίες από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας

 

Το UCAV S-70 “Okhotnik-B" (Κυνηγός-B”) / Hunter το οποίο εξελίχθηκε από την Sukhoi Design Bureu, και σύμφωνα με της πληροφορίες το S-70 έχει μήκος περίπου στα 15 m και εκπέτασμα πτέρυγας 19,4 m. Το μέγιστο βάρος απογείωσης υπολογίζεται στους 20.000 με 22.000 kg (με άλλες πήγες 28000-30000 kg).

Στην αρχική τουλάχιστον φάση το UCAV είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Al-31F (izdelie 117, AL-41F-1) η κάποια εκσυγχρονισμένη έκδοση του κινητήρα, με μέγιστη ώση 7770 kg (με χρήση μετάκαυσης 12500 kg) , που καταλήγει σε ένα κλασσικό τύπου ακροφύσιο (σ.σ. πιθανώς κατευθυνόμενης ώσης, σύμφωνα με της δηλώσεις των εκπροσωπών της εταιρείας ο κινητήρας θα αντικατασταθεί με καινούργιας γενιάς;). Για την μεταφορά οπλισμού υπάρχουν δυο αποθηκευτικοί χώροι για την μεταφορά συγχρόνων οπλών του ρωσικού οπλοστασίου, συμπεριλαμβανομένων των βλημάτων Kh-35U και Kh-59MK2, καθώς και κατευθυνόμενες αεροπορικές βόμβες βάρους 500 kg, συνολικού βάρους περίπου 2.000 kg.  

 

 

S-70 “Okhotnik-B" (Κυνηγός-B”) UCAV © Konstantinos Panitsidis

 

1. Ακροφύσιο με ικανότητα μεταβολής του διανύσματος της ώσης, κατ' εκτίμηση 2. Κινητήρας Al-31F (izdelie 117, AL-41F-1) η κάποια εκσυγχρονισμένη εκδοσή του κινητήρα 3. Δομή σκάφους 4. Κεραία 5. Αεραγωγός τύπου “S” 6. Διηλεκτρικό κάλυμμα ραντάρ (ραντάρ τύπου Ν036) 7. Πτέρυγα τριγωνικού σχήματος με γωνία βέλους στο χείλος εκφυγής στις 54 μοίρες  8. Δεξιός κύριος τρόχος 9. Θυρίδα κυρίου τροχού 10. Εσωτερικές αποθήκες οπλισμού 11. Διπλός ριναίος τρόχος 12. Θυρίδα ριναίου τροχού

 

Σύμφωνα με τους με τους ισχυρισμούς των σχεδιαστών της Sukhoi το UCAV ενσωματώνει τεχνολογία στελθ.

Πρώτη επιτυχημένη δοκιμαστική ρίψη της μη κατευθυνόμενης βόμβας (Δεκέμβριος 2021).

Πρώτη επιτυχημένη δοκιμαστική ρίψη της μη κατευθυνόμενης βόμβας των 500 κιλών από UCAV S-70 “Okhotnik-B” της Ρωσικής Π.Α. Φωτογραφίες από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας & © Russia-1 (Τηλεοπτικό κανάλι)Πρώτη επιτυχημένη δοκιμαστική ρίψη της μη κατευθυνόμενης βόμβας των 500 κιλών από UCAV S-70 “Okhotnik-B” της Ρωσικής Π.Α. Φωτογραφίες από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας & © Russia-1 (Τηλεοπτικό κανάλι)

Πρώτη επιτυχημένη δοκιμαστική ρίψη της μη κατευθυνόμενης βόμβας των 500 κιλών από UCAV S-70 “Okhotnik-B” της Ρωσικής Π.Α. Φωτογραφίες από το βίντεο του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας & © Russia-1 (Τηλεοπτικό κανάλι).

 

Το πρώτο πρωτότυπο του νέου UCAV S-70 “Okhotnik-B"

Το πρώτο πρωτότυπο του νέου UCAV S-70 “Okhotnik-B” © RosteсΤο πρώτο πρωτότυπο του νέου UCAV S-70 “Okhotnik-B” © RenTV

Το πρώτο πρωτότυπο του νέου UCAV S-70 “Okhotnik-B” © Rosteс, RenTV

Στις 14 Δεκεμβρίου 2021 παρουσιάστηκε το πρώτο πρωτότυπο του νέου UCAV S-70 “Okhotnik-B”. Το “Okhotnik” αποτελεί την πιο πρόσφατη έκδοση του S-70B ενσωματώνοντάς νέα σχεδίασή και νέα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα. Για να επιτύχουν χαμηλή παρατηρησιμότητα (στελθ) το σκάφος φέρει ακροφύσιο τραπεζοειδής σχεδίασης το όποιο σχεδιαστικέ και εκτυπώθηκε σε τρισδιάστατο εκτυπωτή.

 

Το μη επανδρωμένο σκάφος εξελίχθηκε ως συνοδευτικό του Su-57 Felon (τα όποια θα ελέγχονται και θα συντονίζονται από τα πληρώματα) © Konstantinos Panitsidis

Το μη επανδρωμένο σκάφος εξελίχθηκε ως συνοδευτικό του Su-57 Felon (τα όποια θα ελέγχονται και θα συντονίζονται από τα πληρώματα).

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ Sukhoi
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ UCAV
ΠΛΗΡΩΜΑ -
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας στροβιλοκινητήρας, AL-31F
Μέγιστη ώση, kgf 1 x 12.500
- με μετάκαυση 12.500
- χωρίς μετάκαυση 7.770
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 15,1
Ύψος Α/φους, m 3.16
Εκπέτασμα πτερύγων, m 19,1
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 -
ΒΑΡΗ  
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg 20.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg -
Εσωτ. μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγ. ταχύτητα, km/h 960-1.000
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h -
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km -
Εμβέλεια, km 3.500
Επιχειρησιακή οροφή, m 10.500
Όρια φόρτισης, g -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Βάρος οπλικού φορτίου-μέχρι 2.000 kg. Δυνατότητα μεταφοράς «αέρος-εδάφους» ή δυο βλήματα «αντιραντάρ». Αεροπορικές βόμβες, βόμβες ελεύθερης πτώσης των 250 ή 500 κιλών.