TIS (MA) Βαρύ καταδιωκτικό συνοδείας. Πρώτη πτήση: 1940

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Κατά τη διάρκεια 1938-1940, το σχεδιαστικό γραφείο OKB εργοστάσιο Νο1, με δική του πρωτοβουλία άρχισε την εξέλιξη του καταδιωκτικού συνοδείας TIS (αεροσκάφος τύπου “A).

Τα πρώτα σχέδια του δικινητήριου αεροσκάφους (με κινητήρες AM-35A η AM-37 “Τύπου A”)  παρουσιαστικάν στην επιτροπή το Σεπτέμβριο του 1940. To πρώτο πρωτότυπο με κινητήρες AM-37 και οπλισμένο με πυροβόλα τύπου ShVAK εμφανίστηκε στις 15 Μαρτίου 1941. Μετέπειτα κατασκευάστηκε και το δεύτερο πτητικό πρωτότυπο αεροσκάφος με κινητήρες AM-39. Παρόλο που ο κινητήρας AM-39 δεν ήταν έτοιμος και αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα, αποφασίζοντας έτσι την εγκατάσταση των AM-38F.

Κατασκευάστηκε σε μικρο αριθμό περίπου 79 μονάδες.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Polikarpov
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Βαρύ καταδιωκτικό συνοδείας
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δυο εμβολοφόροι κινητήρες AM-38F
Μέγιστη ισχύς, h.p 2 x 1.700
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 17,70
Ύψος Α/φους, m 4,35
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 15,50
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 34,85
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 8.280
Κενό, kg 6.281
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 8.968
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 535
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h 478
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 514
Βαθμός ανόδου, m/min 556
Επιχειρησιακή οροφή, m 10.250
Μέγιστη εμβέλεια, km 1.720
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δυο πυροβόλα ShVAK των 20 mm με 300 βλήματα, δυο πυροβόλα NS-45 των 45 mm με 100 βλήματα ( επίσης τα πυροβόλα NS-45 μπορούσαν να αντικατασταθούν  από πυροβόλα των 37 mm), ένα πολυβόλο VUB-3 (UB) με απόθεμα 200 βλημάτων.  Βάρος οπλικού φορτίου-1.000 kg, τυπική διαμόρφωση: δυο βόμβες των 500 kg (σε περίπτωση αφαίρεσης των πυροβόλων NS-45 παρεχεται η δυνατότητα μεταφοράς βομβών εσωτερικά των 100 kg).