Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα δικινητήριο μονοθέσιο καταδιωκτικό με κινητήρες M-88, το oποίο πρωτοεμφανίζεται το Οκτώβριο 1939, ενώ το Δεκέμβριο παραδίνεται και το δεύτερο πρωτότυπο. Πέταξε για πρώτη φορά στις 21 Ιανουαρίου του 1940. Κατά τη διάρκεια των πτητικών δοκιμών το αεροσκάφος έδειξε πολύ καλές επιδόσεις, με αποτέλεσμα να προταθεί άμεσα για την παραγωγή του.
Ειρωνεία, ότι δεν εντάχθηκε σε μαζική παραγωγή ποτέ, εξ αιτίας θανάτου του σχεδιαστή Tairov (αεροπορικό ατύχημα στις 29 Οκτωβρίου 1941, περιοχή Penza).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Tairov |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ | Βαρύ καταδιωκτικό συνοδείας |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δυο εμβολοφόροι κινητήρες M-89 |
Μέγιστη ισχύς, h.p | 2 x 1.150 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 12,20 |
Ύψος Α/φους, m | 3,76 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 14,00 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 33,50 |
ΒΑΡΗ | |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Κενό, kg | 4.450 |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 6.626 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα , km/h | 595 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 448 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 482 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 11.000 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 2.065 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλα των 37 mm και δυο πυροβόλα ShVAK των 20 mm |