Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Το 1945 πέταξε το πρωτότυπο πειραματικό Su-7 (το πρώτο) καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό, ειδικά τροποποιημένο με βάση το μονοθέσιο Su-6. Το προωθητικό σύστημα - μεικτού σχεδιασμού: έφερε έναν εμβολοφόρο κινητήρα ASh-82FN με δυο υπερσυμπιεστές τύπου TAK-3 και πυραυλοκινητηρα ενισχύσεως τύπου RD-1-Kh3 του V.P. Glushko. Η μέγιστη ώση του RD-1-Kh3 ανέρχεται σε 300 kgf με μέγιστη κατανάλωση καυσίμων (κηροζίνη και νιτρικό οξύ) ανέρχεται 1,6 kg/sec. O πυραυλοκινητήρας ενισχύσεως ήταν εγκατεστημένος στο ουραίο πτέρωμα (κάτω από το οριζόντιο πτέρωμα), ενώ η δεξαμενή καυσίμων ήταν εγκαταστημένη πίσω ακριβώς από το θάλαμο διακυβερνήσεως. Το μέγιστο βάρος απογειώσεως ανερχόταν σε 4.360 kg. Το σκάφος ήταν οπλισμένο με τρία πυροβόλα των 20 mm με 370 βλήματα. Το Δεκέμβριο 1945 το πρόγραμμα τερματίστηκε.
Η εμφάνιση των στροβιλοκινητήρων κατά την μεταπολεμική περίοδο, οι εργασίες μεικτού συνδυασμού εμβολοφόρων κινητήρων και πυραυλοκινητήρων ενισχύσεως, δεν είχαν πλέον ενδιαφέρον και εγκαταλείφθηκαν.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Sukhoi |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ | Καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας Ash-82FN με υπερσυμπιεστή TAK-3, RD-1-X3 |
Μέγιστη ισχύς, h.p | 1 x 1.850 |
Ώση βοηθητικού κινητήρα, kg | 1 x 300 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 9,14 |
Ύψος Α/φους, m | 2,85 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 13,50 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 26,00 |
ΒΑΡΗ | |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Κενό, kg | 2.600 |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 4.360 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα , km/h | 705 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 520 |
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 480 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 870 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 12.750 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 990 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Τρία πυροβόλα των 20 mm με 370 βλήματα. |