Su-6 Καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό. Πρώτη πτήση: 1945

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Το 1945 πέταξε το πρωτότυπο πειραματικό Su-7 (το πρώτο) καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό, ειδικά τροποποιημένο με βάση το μονοθέσιο Su-6. Το προωθητικό σύστημα - μεικτού σχεδιασμού: έφερε έναν εμβολοφόρο κινητήρα ASh-82FN με δυο υπερσυμπιεστές τύπου TAK-3 και πυραυλοκινητηρα ενισχύσεως τύπου RD-1-Kh3 του V.P. Glushko. Η μέγιστη ώση του RD-1-Kh3 ανέρχεται σε 300 kgf με μέγιστη κατανάλωση καυσίμων (κηροζίνη και νιτρικό οξύ) ανέρχεται 1,6 kg/sec. O πυραυλοκινητήρας ενισχύσεως ήταν εγκατεστημένος στο ουραίο πτέρωμα (κάτω από το οριζόντιο πτέρωμα), ενώ η δεξαμενή καυσίμων ήταν εγκαταστημένη πίσω ακριβώς από το θάλαμο διακυβερνήσεως. Το μέγιστο βάρος απογειώσεως ανερχόταν σε 4.360 kg. Το σκάφος ήταν οπλισμένο με τρία πυροβόλα των 20 mm με 370 βλήματα. Το Δεκέμβριο 1945 το πρόγραμμα τερματίστηκε.

Η εμφάνιση των στροβιλοκινητήρων κατά την μεταπολεμική περίοδο, οι εργασίες μεικτού συνδυασμού εμβολοφόρων κινητήρων και πυραυλοκινητήρων ενισχύσεως, δεν είχαν πλέον ενδιαφέρον και εγκαταλείφθηκαν. 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Sukhoi
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας Ash-82FN με υπερσυμπιεστή TAK-3, RD-1-X3
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.850
Ώση βοηθητικού κινητήρα, kg 1 x 300
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 9,14
Ύψος Α/φους, m 2,85
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 13,50
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 26,00
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Κενό, kg 2.600
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 4.360
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 705
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h 520
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 480
Βαθμός ανόδου, m/min 870
Επιχειρησιακή οροφή, m 12.750
Μέγιστη εμβέλεια, km 990
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Τρία πυροβόλα  των 20 mm με 370 βλήματα.