Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Το 1944 ή Sukhoi, με δική του προτοβουλία παρουσίασε ένα σχέδιο ενός καταδιωκτικοί-αναχιτιστικου, με μεικτό σύστημα προώθησης, αποτελούμενο από εμβολοφόρο κινητήρα M-105A και motorjet.
Στις 6 Απριλίου 1945, πραγματοποιήθηκε η πρώτη πτήση του Su-5, με χειριστή-δοκιμαστή G.N. Komarov. Το Νοεμβρίο του 1946, το πρόγραμμα τερματίστηκε.
Η εμφάνιση των στροβιλοκινητήρων κατά την μεταπολεμική περίοδο, οι εργασίες μεικτού συνδυασμού εμβολοφόρων κινητήρων και πυραυλοκινητήρων ενισχύσεως, δεν είχαν πλέον ενδιαφέρον και εγκαταλείφθηκαν.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Sukhoi |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ | Καταδιωκτικό |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας VK-107A + VRDK |
Μέγιστη ισχύς, h.p | 1 x 1.650 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,51 |
Ύψος Α/φους, m | 2,97 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,56 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,00 |
ΒΑΡΗ | |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Κενό, kg | 2.954 |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 3.604 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα , km/h | 830 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 640 |
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | - |
Βαθμός ανόδου, m/min | 880 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 12.000 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 600 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο NS των 23 mm με 100 βλήματα και δυο πολυβόλα UBS των 12,7 mm με 400 βλήματα. |