Su-5 Καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό. Πρώτη πτήση: 1945

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Το 1944 ή Sukhoi, με δική του προτοβουλία παρουσίασε ένα σχέδιο ενός καταδιωκτικοί-αναχιτιστικου, με μεικτό σύστημα προώθησης, αποτελούμενο από εμβολοφόρο κινητήρα M-105A και motorjet.
Στις 6 Απριλίου 1945, πραγματοποιήθηκε η πρώτη πτήση του Su-5, με χειριστή-δοκιμαστή G.N. Komarov. Το Νοεμβρίο του 1946, το πρόγραμμα τερματίστηκε.

Η εμφάνιση των στροβιλοκινητήρων κατά την μεταπολεμική περίοδο, οι εργασίες μεικτού συνδυασμού εμβολοφόρων κινητήρων και πυραυλοκινητήρων ενισχύσεως, δεν είχαν πλέον ενδιαφέρον και εγκαταλείφθηκαν. 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Sukhoi
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας VK-107A + VRDK
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.650
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,51
Ύψος Α/φους, m 2,97
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,56
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,00
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Κενό, kg 2.954
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.604
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 830
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h 640
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h -
Βαθμός ανόδου, m/min 880
Επιχειρησιακή οροφή, m 12.000
Μέγιστη εμβέλεια, km 600
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Ένα πυροβόλο NS των 23 mm με 100 βλήματα και  δυο πολυβόλα UBS των 12,7 mm με 400 βλήματα.