MiG-11 (I-220) Καταδιωκτικό μεγάλου ύψους. Πρώτη πτήση: 1942

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Το MiG-11 (I-220)  ήταν μονοκινητήριο, καταδιωκτικό αεροσκάφος μεγάλου ύψους. Πέταξε για πρώτη φορά στις 29 Δεκεμβρίου 1942 (εξοπλισμένο με κινητήρα AM-38).

Στις 25 Μαΐου 1943, απογειώθηκε, για δοκιμαστική πτήση και την αξιολόγηση του κινητήρα AM-39. Διαπιστώθηκαν αρκετά προβλήματα με τον AM-39, και στην συνέχεια αντικαταστάθηκε από τον AM-38F.
Το MiG-11 (I-220) δεν μπήκε σε μαζική παραγωγή λόγω ανεπαρκούς αξιοπιστίας του κινητήρα AM-39 και δομικών στοιχείων, με αποτέλεσμα στην τελική ακύρωση του. Κατασκευάστηκαν μόνο δυο πρωτότυπα.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Mikoyan, Gurevich
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό μεγάλου ύψους
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας AΜ-39
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.800
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 9,50
Ύψος Α/φους, m 3,66
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 11,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 20,38
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Κενό, kg 3.103
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.835
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 695
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 625
Βαθμός ανόδου, m/min 1.120
Επιχειρησιακή οροφή, m 11.000
Μέγιστη εμβέλεια, km 660
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Τέσσερα  πυροβόλα ShVAK των 20 mm με 150 βαο.