I-211 (MiG-9E)  Καταδιωκτικό μετώπου. Πρώτη πτήση: 1943

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Το MiG-9E (I-211) ήταν εξοπλισμένο με αερόψυκτο αστεροειδή κινητήρα Ash-82 (είναι ο ίδιος κινητήρας M-82). Το πρωτότυπο αεροσκάφος MiG-9E (I-211) πραγματοποίησε την παρθενική πτήση του στις 24 Φεβρουάριου 1943, με χειριστή των V.NSavkin. Κατά την διάρκεια των πτητικών δοκιμών των MiG-9E (I-211), το αεροσκάφος αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα, εντούτοις όμως κατασκευάστηκαν σε μικρούς αριθμούς. Τα οποία παραδόθηκαν σε μάχιμες μονάδες και παρέμειναν ενεργά έως το 1944.  

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Mikoyan, Gurevicha
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας ASh-82F
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.700
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 7,95
Ύψος Α/φους, m 3,10
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,20
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,44
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Κενό, kg 2.590
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.070
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 300
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 670
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h -
Βαθμός ανόδου, m/min 1.250
Επιχειρησιακή οροφή, m 11.300
Μέγιστη εμβέλεια, km 940
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δυο  πυροβόλα ShVAK των 20 mm.