I-210 (Πρώτο, MiG-9)  Καταδιωκτικό.  Πρώτη πτήση: 1942

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

I-210 (MiG-9, izdelie 65) ειδικά τροποποιημένο αεροσκάφος για να δεχτεί τον κινητήρα M-82A, με βάση το MiG-3. Κατά την διάρκεια δοκιμαστικών πτήσεων, παρουσιάστηκαν προβλήματα εντόνων κραδασμών στο ουραίο πτέρωμα και αστάθειας του σκάφους. Το αεροσκάφος έφτασε ταχύτητα των 565 km/h σε ύψος 6150 m (επιχειρησιακή οροφή 8700 m). Δεν μπήκε ποτέ σε παραγωγή γιατί υστερούσε σε επιδόσεις σε σύγκριση με τα La-5 και Yak-7. Συνολικά παραδόθηκαν τρία τροποποιημένα αεροσκάφη σε επίπεδο MiG-9. Τα οποία εντάχθηκαν στο 260-η μικτή αεροπορική μεραρχία, στην δύναμη της 7ης Αεροπορίας Στρατού (ΑΣ) Καρελιανού μετώπου, όπου και παρέμεναν ενεργά ως το 1944. 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Mikoyan, Gurevicha
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας M-82
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.700
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,078
Ύψος Α/φους, m 3,50
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,20
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,44
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Κενό, kg 2.762
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.382
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 360
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 565
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 475
Βαθμός ανόδου, m/min 896
Επιχειρησιακή οροφή, m 8.700
Μέγιστη εμβέλεια, km 1.070
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Τρία συγχρονισμένα πολυβόλα UBS των 12,7 mm με 200 βαο και δυο συγχρονισμένα πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm με 650 βαο.