I-207  Καταδιωκτικό. Πρώτη πτήση: 1939

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Υπό την καθοδήγηση των σχεδιαστών A.A. Borovkova και I.F. Florova το 1939 παρουσίασαν τέσσερα πρωτότυπα διπλάνα αεροσκάφη.

I-207 M-62 (izdelie 7, No1) – πρωτότυπο με  κινητήρα M-62 των 930 ίππων (ή 800 ίππων), έφερε μια έλικα τύπου ViSH-26. Ήταν οπλισμένο με τέσσερα πολυβόλα ShKAS.

I-207 M-63 (izdelie 7, No2) – πρωτότυπο με κινητήρα Μ-63, με σταθερού τύπου σύστημα προσγείωσης, ανοικτό θάλαμο διακυβερνήσεως. Παραδόθηκε την άνοιξη 1939.

I-207 M-63 (izdelie 8, No3) – πρωτότυπο με κινητήρα M-63 των 930 ίππων ο οποίος δεν έφερε το υποπολλαπλασιαστή (μειωτήρας στροφών), με ανασυρόμενο σύστημα προσγείωσης. Παραδόθηκε το φθινόπωρο του 1939.

I-207 M-63 (izdelie 9, No4) - πρωτότυπο με κινητήρα M-63, έφερε μια τρίφυλλη έλικα τύπου VISh διαμέτρου 3,0 m με ανασυρόμενο σύστημα προσγείωσης και κλειστού τύπου θάλαμο διακυβερνήσεως. Παραδόθηκε την άνοιξη του 1941.

Τα αεροσκάφη δεν ξεπέρασαν το στάδιο πειραματικών, διότι υστερούσαν σε επιδόσεις καινούργιων αεροσκαφών της εποχής. 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ Borovkov, Frolov
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας M-63
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.000
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 6,34
Ύψος Α/φους, m 3,46
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 6,98
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 18,00
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 1.879
Κενό, kg 1.521
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 486
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 427
Βαθμός ανόδου, m/min 1.087
Επιχειρησιακή οροφή, m 10.200
Μέγιστη εμβέλεια, km 640
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Τέσσερα πολυβόλα  ShKAS  των 7.62 mm.