I-200 / MiG-1 Καταδιωκτικό. Πρώτη πτήση: 1940

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

MiG-1 (I-200, Khizdelie 61)  μονοκινητήριο καταδιωκτικό  μεγάλου ύψους με κινητήρα AM-35A. Το πρωτότυπο MiG-1 (I-200 No1) πραγματοποίησε την παρθενική πτήση του στις 5 Απριλίου 1940, με χειριστή-δοκιμαστή A.NEkatovTo MiG-1 αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα παρόλο αυτά μπήκε σε παραγωγή. Συνολικά παραδόθηκαν 100 αεροσκάφη ως 1940, όπου και αντικαταστάθηκε από την βελτιωμένη έκδοση MiG-3.  

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΟΚΒ Mikoyan, Gurevich
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας AM-35A
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.350
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,15
Ύψος Α/φους, m 3,30
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,20
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,44
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 3,099
Κενό, kg 2.411
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.319
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 266
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 657
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 486
Βαθμός ανόδου, m/min 1.008
Επιχειρησιακή οροφή, m 12.000
Μέγιστη εμβέλεια, km 580
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δυο πολυβόλα  ShKAS των 7,62  mm με 1.500 βλήματα και ένα πολυβόλο BS των 12,7 mm με 300 βλήματα. Δυνατότητα μεταφοράς τεσσάρων βομβών των 220 κιλών ή δυο VAP-6M των 50 λίτρων ή τέσσερα ειδικά ατρακτίδια RO-82 «Fleita» για την εκτόξευση αεριωθούμενων βλημάτων ROS-822 κάτω από τις πτέρυγες.