Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
MiG-1 (I-200, Kh, izdelie 61) μονοκινητήριο καταδιωκτικό μεγάλου ύψους με κινητήρα AM-35A. Το πρωτότυπο MiG-1 (I-200 No1) πραγματοποίησε την παρθενική πτήση του στις 5 Απριλίου 1940, με χειριστή-δοκιμαστή A.N. Ekatov. To MiG-1 αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα παρόλο αυτά μπήκε σε παραγωγή. Συνολικά παραδόθηκαν 100 αεροσκάφη ως 1940, όπου και αντικαταστάθηκε από την βελτιωμένη έκδοση MiG-3.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | ΟΚΒ Mikoyan, Gurevich |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ | Καταδιωκτικό |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας AM-35A |
Μέγιστη ισχύς, h.p | 1 x 1.350 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,15 |
Ύψος Α/φους, m | 3,30 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,20 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,44 |
ΒΑΡΗ | |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 3,099 |
Κενό, kg | 2.411 |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 3.319 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 266 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα , km/h | 657 |
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 486 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 1.008 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 12.000 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 580 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυο πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm με 1.500 βλήματα και ένα πολυβόλο BS των 12,7 mm με 300 βλήματα. Δυνατότητα μεταφοράς τεσσάρων βομβών των 220 κιλών ή δυο VAP-6M των 50 λίτρων ή τέσσερα ειδικά ατρακτίδια RO-82 «Fleita» για την εκτόξευση αεριωθούμενων βλημάτων ROS-822 κάτω από τις πτέρυγες. |