Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Πρωτοπέταξε στις 6 Απριλίου 1945, με χειριστή-δοκιμαστή τον G.N. Komarov. Πρόκειται για ένα μονοθέσιο, μονοπλάνο εξ ολόκληρου μεταλλικής κατασκευής, με μεικτό σχεδιασμό προωθητικού συστήματος: έφερε έναν εμβολοφόρο κινητήρα VK-107A και των motorjet. Το 1946, με κυβερνητικό διάταγμα ανέστειλε τις πειραματικές εργασίες για αεροσκάφη της κατηγορίας, μεταξύ των οποίων ήταν και το Su-5. Σφραγίζοντας έτσι την εξέλιξη του.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Sukhoi |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ | Καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας VK-107A + VRDK |
Μέγιστη ισχύς, h.p | 1 x 1.650 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,51 |
Ύψος Α/φους, m | 2,97 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,56 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,00 |
ΒΑΡΗ | |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Κενό, kg | 2.954 |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 3.604 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα , km/h | 830 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 640 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 880 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 12.000 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 640 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο NS-23 των 23 mm, με 100 βλήματα και δυο πολυβόλα UBS των 12,7 mm, με 400 βλήματα |