I-107 Καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό. Πρώτη πτήση: 1945

 


  Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Πρωτοπέταξε στις 6 Απριλίου 1945, με χειριστή-δοκιμαστή τον G.N. Komarov. Πρόκειται  για ένα μονοθέσιο, μονοπλάνο εξ ολόκληρου μεταλλικής κατασκευής, με μεικτό σχεδιασμό προωθητικού συστήματος: έφερε έναν εμβολοφόρο κινητήρα VK-107A και των motorjet. Το 1946, με κυβερνητικό διάταγμα ανέστειλε τις πειραματικές εργασίες για αεροσκάφη της κατηγορίας, μεταξύ των οποίων ήταν και το Su-5. Σφραγίζοντας έτσι  την εξέλιξη του. 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Sukhoi
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό-αναχαιτιστικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας VK-107A + VRDK
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.650
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,51
Ύψος Α/φους, m 2,97
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,56
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,00
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Κενό, kg 2.954
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.604
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 830
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h 640
Βαθμός ανόδου, m/min 880
Επιχειρησιακή οροφή, m 12.000
Μέγιστη εμβέλεια, km 640
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Ένα πυροβόλο NS-23 των 23 mm,  με 100 βλήματα και δυο πολυβόλα UBS των 12,7 mm, με 400 βλήματα