I-26 Καταδιωκτικό. Πρώτη πτήση: 1940

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

I-26 μονοθέσιο, χαμηλοπτερυγο, μονοκινητήριο καταδιωκτικό, και εξοπλισμένο με κινητήρα M-105P, ισχύος 1050 ίππων (αρχικά θα έφερνε των M-106 των 1.350 ίππων), με έλικα τύπου VISh-61P. Ήταν οπλισμένο με ένα πυροβόλο ShVAK-20 με 130 βλήματα (με άλλες πήγες 120 βλήματα) και τέσσερα πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm (ή εναλλακτικά ένα πολυβόλα ShKAS στον κινητήρα, και δυο συγχρονισμένα πολυβόλα ShKAS με απόθεμα 1000 βλήματα, εγκαταστημένα στο άνω μέρος του κινητήρα).

Το πρωτότυπο αεροσκάφος πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στις 13 Ιανουαρίου 1940, με χειριστή-δοκιμαστή τον Ju. I. Piontkovsky. Κατά την διάρκεια πτητικών δοκιμών το αεροσκάφος συνετρίβη σκοτώνοντας των πιλότο Ju. I. Piontkovsky, παρόλο το ατύχημα, το αεροσκάφος μπήκε σε μαζική παραγωγή ως Yak-1. 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Yakovlev
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας Μ-105P
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.050
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,48
Ύψος Α/φους, m -
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,15
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Κενό, kg 2.318
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 2.803
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 586
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 490
Βαθμός ανόδου, m/min 833
Επιχειρησιακή οροφή, m 10.200
Μέγιστη εμβέλεια, km 700
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Ένα πυροβόλο ShVAK των 20 mm  με 130 βλήματα και τέσσερα  πολυβόλα ShKAS  των 7,62 mm.