Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
I-26 μονοθέσιο, χαμηλοπτερυγο, μονοκινητήριο καταδιωκτικό, και εξοπλισμένο με κινητήρα M-105P, ισχύος 1050 ίππων (αρχικά θα έφερνε των M-106 των 1.350 ίππων), με έλικα τύπου VISh-61P. Ήταν οπλισμένο με ένα πυροβόλο ShVAK-20 με 130 βλήματα (με άλλες πήγες 120 βλήματα) και τέσσερα πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm (ή εναλλακτικά ένα πολυβόλα ShKAS στον κινητήρα, και δυο συγχρονισμένα πολυβόλα ShKAS με απόθεμα 1000 βλήματα, εγκαταστημένα στο άνω μέρος του κινητήρα).
Το πρωτότυπο αεροσκάφος πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στις 13 Ιανουαρίου 1940, με χειριστή-δοκιμαστή τον Ju. I. Piontkovsky. Κατά την διάρκεια πτητικών δοκιμών το αεροσκάφος συνετρίβη σκοτώνοντας των πιλότο Ju. I. Piontkovsky, παρόλο το ατύχημα, το αεροσκάφος μπήκε σε μαζική παραγωγή ως Yak-1.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Yakovlev |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ | Καταδιωκτικό |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας Μ-105P |
Μέγιστη ισχύς, h.p | 1 x 1.050 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,48 |
Ύψος Α/φους, m | - |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,00 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,15 |
ΒΑΡΗ | |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Κενό, kg | 2.318 |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 2.803 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα , km/h | 586 |
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 490 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 833 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 10.200 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 700 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο ShVAK των 20 mm με 130 βλήματα και τέσσερα πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm. |