I-21 (CKB-32) Καταδιωκτικό. Πρώτη πτήση: 1936

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Το αεροσκάφος αναπτύχθηκε από το σχεδιαστικό γραφείο OKB-39, από μια ομάδα μηχανολόγων-μηχανικών προερχόμενοι από το σχεδιαστικό γραφείο του Ilyushin. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μονοθέσιο, μονοπλάνο, καταδιωκτικό, εξοπλισμένο με εμβολοφόρο κινητήρα τύπου M-34FRN, συνολικής ισχύος 1.275 ίππων.

Το πρωτότυπο αεροσκάφος πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση το 1937, με χειριστή-δοκιμαστή τον Β.Κ. Κοκκινάκη (Ελληνικής καταγωγής).
Δεν εντάχθηκε σε παραγωγή εξ αιτίας των προβλημάτων που αντιμετώπιζε με προωθητικό σύστημα. Το πρόγραμμα εγκαταλείφθηκε. 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Illushin
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας Μ-34FRN
Μέγιστη ισχύς, h.p 1 x 1.275
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,37
Ύψος Α/φους, m 3,30
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 18,16
ΒΑΡΗ  
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Κενό, kg 1.680
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 2.125
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα , km/h 620
Βαθμός ανόδου, m/min 1.316
Επιχειρησιακή οροφή, m 12.000
Μέγιστη εμβέλεια, km 766
Ακτίνα δράσης, km -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δυο πυροβόλα ShVAK των 20 mm στις πτέρυγες με 125 βλήματα ανά πυροβόλο.