Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Μέτα από καθυστέρηση και αφού ξεπεράστηκαν κάποια τεχνικά προβλήματα το αεροσκάφος πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 11 Ιουλίου 1940, με χειριστή-δοκιμαστή τον P.V. Fokin. Κατά την διάρκεια πτητικών δοκιμών το αεροσκάφος πραγματοποίησε 33 πτήσεις με συνολική διάρκεια 16 ωρών. Οι πρώτες εντυπώσεις του χειριστή-δοκιμαστή ήταν πολύ καλές. Στις δηλώσεις του είπε ότι το αεροσκάφος υπάκουε και ανταποκρινόταν σ΄όλες τις εντολές του πιλότου. Παρόλο αυτά το πρόγραμμα εγκαταλείφθηκε. Κατασκευάστηκαν μόνο τρία πρωτότυπα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Pashin |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ | Καταδιωκτικό |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας Μ-105P |
Μέγιστη ισχύς, h.p | 1 x 1.050 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,29 |
Ύψος Α/φους, m | 3,24 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 9,40 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 15,46 |
ΒΑΡΗ | |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Κενό, kg | 1.210 |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 2.670 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα , km/h | 573 |
Μεγ. ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 488 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 1.260 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 10.600 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 760 |
Αυτονομία, hour | 2 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυο πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm και ένα πυροβόλο BT-23 των 23 mm. |