Ka-226AG. Πρώτη πτήση: 1997  © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Το Ka-226 AG εξελίχθηκε από το Ka-226 για το λογαριασμό της 'GAZPROM' με κύρια αποστολή την εναέρια επίβλεψη, ο έλεγχος κτηρίων, μεταφορά τεχνικού προσωπικού και εξοπλισμού, συντήρηση θαλασσινών πλατφόρμων και πλοίων, μεταφορά ασθενών, έρευνα και διάσωση και μεταφορά επιβατών. 

Το πιλοτήριο έχει εξοπλιστεί με ισχυρά ναυτιλιακά συστήματα για την εκτέλεση ενόργανων πτήσεων IFR,  υπό ακραίες καιρικές συνθήκες την ημέρα και νύκτα. 
Το ναυτιλιακό σύστημα περιλαμβάνει: δορυφορικό σύστημα ναυσιπλοΐας, μετεωρολογικό ραντάρ-έρευνας. 

Τα ελικόπτερα της έκδοσης αυτής είναι εφοδιασμένα με δυο κινητήρες  Rolls-Roys mod 250 των 460 ίππων ο κάθε ένας, επίσης φέρει συστήματα όπως: σύστημα αποπαγωγοποιησης, με σύστημα έκτακτης προσθαλάσσωσης, μεταφορά εξωτερικών δεξαμενών καυσίμων, φέρει ειδικά φίλτρα κατακράτησης σκόνης ενώ στο σύστημα προσγείωσης μπορούν εύκολα να τροποποιηθεί  ανάλογα με την αποστολή (πέδιλα, ειδικά μπαλόνια κ.λ.π.). 
Αυτή την περίοδο το ελικόπτερο πιστοποιείται (2007).

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Kamov
ΤΥΠΟΣ
Ε/Π Πολλαπλών ρόλων
ΠΛΗΡΩΜΑ
1-2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δυο Rolls-Roys mod 250
Μέγιστη ισχύς, h.p.
2 x 460
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
8,10
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
13,0
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
-
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
-
Ύψος Ε/Π, m
4,15
ΒΑΡΗ
 
Βάρος κενό, kg
-
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
-
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
3.600
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
-
Βάρος μεταφερόμενων καύσιμων με εξωτερικές δεξαμενές, ltr
-
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
210
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
190
Εμβέλεια , km
570
Ακτίνα δράσης , km
-
Δυναμική οροφή, m
5.400
Στατική οροφή, m
2.100
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
μεχρι 1.200 kg ή 1+6 επιβάτες ή με εξωτερική ανάρτηση 1.300 kg
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-

 


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Ka-226AG