Ka-32 SAR © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης (SAR). Χρησιμοποιείται και σε ειδικές αποστολές όπως η διατήρηση της τάξης και οι αποστολές διάσωσης σε δυσπρόσιτες περιοχές
Κατά τη διάρκεια των πρόσφατων ετών αυτά τα ελικόπτερα χρησιμοποιούνται τακτικά σε ρόλο ερευνάς και διάσωσης στην θάλασσα και στις παράκτιες περιοχές της Ρωσίας. - Περιπολία για δύο ώρες σε ακτίνα 200 km από την βάση του.

- εκτελεί πτήσεις σε δύσκολες συνθήκες ακόμα και σε μεγάλα μποφόρ.

- το ελικόπτερο μπορεί να προσγειωθεί σε περιορισμένες επιφανείς (22 x 22 m).

Διαθέτει δορυφορικό σύστημα ναυτιλίας (GPS), προβολείς αρένας και βαρούλκο και των απαραίτητο ειδικό εξοπλισμό.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Kamov
ΤΥΠΟΣ
Ka-32
ΠΛΗΡΩΜΑ
2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Στροβιλοκινητήρες διπλής ροής TV3-117 VMA
Μέγιστη ισχύς, h.p
2 x 2.200
Διαστάσεις:
-
Μήκος, m
11,215
Μήκος ελικόπτερου (με κύριο στροφείο), m
12,217
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
15,900
Αριθμός στροφείων
6 (2 x 3)
Ύψος Ε/Π, m
5,450
Διαστάσεις καμπίνας:
-
- μήκος, m
4,32
- πλάτος, m
1,32
- ύψος, m
1,24
Εσωτερική διαρρύθμιση:
-
- μέγιστος αριθμός επιβατών, (passengers)
16 (13)
- φορεία
4
ΒΑΡΗ
 
Βάρος κενό, kg
6.800
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
11.000
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
-
- εσωτερικά
3.700 (4.200)
- με εξωτερικό γάντζο
5.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (MCA+20o C, G=11.000, kg
-
Μέγιστη ταχύτητα επίπεδο θάλασσας, km/h
250
Βαθμός ανόδου, επίπεδο θάλασσας (μέγιστη ισχύ), m/sec
15
Οροφή αιώρησης OGE (χωρίς αέρα), μέγιστη ισχύ, m
3.600
Οροφή αιώρησης IGE, (χωρίς αέρα), μέγιστη ισχύ, m
4.100
Πρακτική οροφή, m
4.700
Μέγιστη εμβέλεια επίπεδο θάλασσας, με πλήρες καύσιμο και ωφέλιμο φορτίο εσωτερικά 1.500 kg, ( χωρίς το εφεδρικό καύσιμο), km
610
Μέγιστη διάρκεια παραμονής στων αέρα με πλήρες καύσιμο ( χωρίς το εφεδρικό καύσιμο), επίπεδο θάλασσας, hour
3,2
Εμβέλεια μεταφοράς Ε/Π, ( χωρίς το εφεδρικό καύσιμο), km
900