
Το 1991 το σχεδιαστικό γραφείο Yakovlev υπέγραψε σύμβαση με το μουσείο Gunnell στη Σάντα Μόνικα, Καλιφόρνια. Η σύμβαση προέβλεπε την κατασκευή (παραγωγή) είκοσι αεροσκαφών ρέπλικα τύπου Yak-3 για ιδιόκτητη χρήση στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες του κόσμου.
Το 1992 άρχισε η παραγωγή του με την ονομασία Yak-3M (ονομασία κατά Αμερικής Yak-3UA).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Yakovlev |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Καταδιωκτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας Allison 2L (V-1710) |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.325 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,49 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 2,42 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 9,20 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 14,85 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | - |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 2.697 |
Βάρος κενό, kg | 2.210 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 648 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | - |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 900 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 11.800 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 1.250 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δε διαθέτει |