Yak-1 M-106P Καταδιωκτικό

Yak-1 M-106P Καταδιωκτικό. Πρώτη πτήση: 1942
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Το πρωτότυπο I-26 (Yak-1) υποτίθεται ότι θα ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα M-106P, ωμός με αλλεπάλληλες καθυστερήσεις στην παράδοση του, αντικαταστάθηκε με τον M-105P. Παρόλο που ο M-106P αντιμετώπιζε ακόμα κάποια προβλήματα, εγκαταστάθηκε στο αεροσκάφος ως M-106-1sk. Το 1943 είχαν κατασκευαστεί 47 αεροσκάφη εκ των οποίων τα 19 εντάχθηκαν στο οπλοστάσιο της VVS. Κατά των πτητικών δοκιμών υπήρχε μια απώλεια ενός Yak σφραγίζοντας έτσι το πρόγραμμα. 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB Yakovlev
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας M-106-1
Μέγιστη ισχύς, h.p. 1x1.350
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,48
Ύψος αεροσκάφους, m -
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,15
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg -
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 2.927
Βάρος κενό, kg 2.427
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
Βάρος οπλικού φορτίου, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 610
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 535
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μέγιστη εμβέλεια, km 650
Ακτίνα δράσης, km -
Επιχειρησιακή οροφή, m 9.900
Βαθμός ανόδου, m/min  893
Όρια φόρτισης, g -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Ένα πυροβόλο ShVAK των 20 mm και ένα πολυβόλο των 12,7 mm.