
Το πρωτότυπο I-26 (Yak-1) υποτίθεται ότι θα ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα M-106P, ωμός με αλλεπάλληλες καθυστερήσεις στην παράδοση του, αντικαταστάθηκε με τον M-105P. Παρόλο που ο M-106P αντιμετώπιζε ακόμα κάποια προβλήματα, εγκαταστάθηκε στο αεροσκάφος ως M-106-1sk. Το 1943 είχαν κατασκευαστεί 47 αεροσκάφη εκ των οποίων τα 19 εντάχθηκαν στο οπλοστάσιο της VVS. Κατά των πτητικών δοκιμών υπήρχε μια απώλεια ενός Yak σφραγίζοντας έτσι το πρόγραμμα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Yakovlev |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Καταδιωκτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας M-106-1 |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.350 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,48 |
Ύψος αεροσκάφους, m | - |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,00 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,15 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | - |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 2.927 |
Βάρος κενό, kg | 2.427 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 610 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 535 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 650 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 9.900 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 893 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο ShVAK των 20 mm και ένα πολυβόλο των 12,7 mm. |