
Κατά τη διάρκεια 1938-1940, το σχεδιαστικό γραφείο OKB εργοστάσιο Νο1, με δική του πρωτοβουλία άρχισε την εξέλιξη του καταδιωκτικού συνοδείας TIS (αεροσκάφος τύπου “A”).
Τα πρώτα σχέδια του δικινητήριου αεροσκάφους (με κινητήρες AM-35A η AM-37 “Τύπου A”) παρουσιαστικάν στην επιτροπή το Σεπτέμβριο του 1940. To πρώτο πρωτότυπο με κινητήρες AM-37 και οπλισμένο με πυροβόλα τύπου ShVAK εμφανίστηκε στις 15 Μαρτίου 1941. Μετέπειτα κατασκευάστηκε και το δεύτερο πτητικό πρωτότυπο αεροσκάφος με κινητήρες AM-39. Παρόλο που ο κινητήρας AM-39 δεν ήταν έτοιμος και αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα, αποφασίζοντας έτσι την εγκατάσταση των AM-38F.
Κατασκευάστηκε σε μικρό αριθμό περίπου 79 μονάδες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Polikarpov |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Βαρύ καταδιωκτικό συνοδείας
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δυο εμβολοφόροι κινητήρες AM-38F |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.700 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 17,70 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 4,35 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 15,50 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 34,85 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 8.968 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 8.280 |
Βάρος κενό, kg | 6.281 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | 1.000 |
- τυπική διαμόρφωση | 500 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 535 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 514 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | 478 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 1.720 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 10.250 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 556 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυο πυροβόλα ShVAK των 20 mm με 300 βλήματα, δυο πυροβόλα NS-45 των 45 mm με 100 βλήματα ( επίσης τα πυροβόλα NS-45 μπορούσαν να αντικατασταθούν από πυροβόλα των 37 mm), ένα πολυβόλο VUB-3 (UB) με απόθεμα 200 βλημάτων. Βάρος οπλικού φορτίου: τυπική διαμόρφωση: δυο βόμβες των 500 kg (σε περίπτωση αφαίρεσης των πυροβόλων NS-45 παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς βομβών εσωτερικά των 100 kg). |