
Το MiG-9E (I-211) ήταν εξοπλισμένο με αερόψυκτο αστεροειδή κινητήρα Ash-82 (είναι ο ίδιος κινητήρας M-82). Το πρωτότυπο αεροσκάφος MiG-9E (I-211) πραγματοποίησε την παρθενική πτήση του στις 24 Φεβρουάριου 1943, με χειριστή των V.N. Savkin. Κατά την διάρκεια των πτητικών δοκιμών των MiG-9E (I-211), το αεροσκάφος αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα, εντούτοις όμως κατασκευάστηκαν σε μικρούς αριθμούς. Τα οποία παραδόθηκαν σε μάχιμες μονάδες και παρέμειναν ενεργά έως το 1944.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Καταδιωκτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας M-82F |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.700 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 7,95 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 3,10 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,20 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,44 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 3.070 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 2.590 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 300 |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 670 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 475 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 940 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 11.300 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 670 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυο πυροβόλα ShVAK των 20 mm. |