MiG-9E (I-211) Καταδιωκτικό μετώπου

MiG-9E (I-211) Καταδιωκτικό μετώπου. Πρώτη πτήση: 1943
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Το MiG-9E (I-211) ήταν εξοπλισμένο με αερόψυκτο αστεροειδή κινητήρα Ash-82 (είναι ο ίδιος κινητήρας M-82). Το πρωτότυπο αεροσκάφος MiG-9E (I-211) πραγματοποίησε την παρθενική πτήση του στις 24 Φεβρουάριου 1943, με χειριστή των V.N. Savkin. Κατά την διάρκεια των πτητικών δοκιμών των MiG-9E (I-211), το αεροσκάφος αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα, εντούτοις όμως κατασκευάστηκαν σε μικρούς αριθμούς. Τα οποία παραδόθηκαν σε μάχιμες μονάδες και παρέμειναν ενεργά έως το 1944. 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB MiG
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας M-82F
Μέγιστη ισχύς, h.p. 1x1.700
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 7,95
Ύψος αεροσκάφους, m 3,10
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,20
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,44
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.070
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg 2.590
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 300
Βάρος οπλικού φορτίου, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 670
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 475
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μέγιστη εμβέλεια, km 940
Ακτίνα δράσης, km -
Επιχειρησιακή οροφή, m 11.300
Βαθμός ανόδου, m/min  670
Όρια φόρτισης, g -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δυο πυροβόλα ShVAK των 20 mm.