
Το 1941 παραδίνεται το μοναδικό πρωτότυπο MiG-7 (αναπτύχθηκε με βάση το MiG-3), ειδικά τροποποιημένο για την αξιολόγηση του κινητήρα AM-37. Κατά των δοκιμαστικών πτήσεων το αεροσκάφος αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα. Το πρόγραμμα (εγκαταλείφθηκε) δεν υλοποιήθηκε, με την λήξη της παραγωγής των κινητήρων AM-37 και AM-35A.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Καταδιωκτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας AM-35A |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.400 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,25 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 3,50 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,20 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,44 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 3.355 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 2.595 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 463 |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 641 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 487 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 749 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 10.500 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 920 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πολυβόλο UBS των 12,7 mm και δυο πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm. |