
Στις 8 Δεκεμβρίου του 1940 παραδόθηκε, τροποποιημένο πρωτότυπο I-200 No2 (MiG-1 AM-37) με κινητήρα AM-37 ο οποίος κινούσε μια τρίφυλλη έλικα τύπου VISh-61AP.
Πρωτοπέταξε στις 6 Ιανουαρίου 1941, με χειριστή-δοκιμαστή A.I. Zhukov. Κατά την διάρκεια των πτητικών δοκιμών το αεροσκάφος αντιμετώπιζε προβλήματα με τον κινητήρα AM-37. Το μοναδικό αεροσκάφος καταστράφηκε κατά την προσγείωση του, τερματίζοντας έτσι το πρόγραμμα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Καταδιωκτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας AM-37 |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.400 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,15 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 3,30 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,20 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,44 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 3.298 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 2.398 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 266 |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | 880 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 660 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | - |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 580 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 12.000 |
Βαθμός ανόδου, m/min | - |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυο πολυβόλα ShKAS των 7.62 mm με 1.500 βλήματα και ένα πολυβόλο BS των 12.7 mm με 300 βλήματα. |