MiG-1 AM-37 Καταδιωκτικό

MiG-1 AM-37 Καταδιωκτικό. Πρώτη πτήση: 1941
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Στις 8 Δεκεμβρίου του 1940 παραδόθηκε, τροποποιημένο πρωτότυπο I-200 No2 (MiG-1 AM-37) με κινητήρα AM-37 ο οποίος κινούσε μια τρίφυλλη έλικα τύπου VISh-61AP.

Πρωτοπέταξε στις 6 Ιανουαρίου 1941, με χειριστή-δοκιμαστή A.I. Zhukov. Κατά την διάρκεια των πτητικών δοκιμών το αεροσκάφος αντιμετώπιζε προβλήματα με τον κινητήρα AM-37. Το μοναδικό αεροσκάφος καταστράφηκε κατά την προσγείωση του, τερματίζοντας έτσι το πρόγραμμα.
 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB MiG
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας AM-37
Μέγιστη ισχύς, h.p. 1x1.400
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,15
Ύψος αεροσκάφους, m 3,30
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,20
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,44
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.298
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg 2.398
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 266
Βάρος οπλικού φορτίου, kg 880
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 660
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h -
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μέγιστη εμβέλεια, km 580
Ακτίνα δράσης, km -
Επιχειρησιακή οροφή, m 12.000
Βαθμός ανόδου, m/min  -
Όρια φόρτισης, g -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δυο πολυβόλα  ShKAS των 7.62  mm με 1.500 βλήματα και ένα πολυβόλο BS των 12.7 mm με 300 βλήματα.