
Το LaGG-3 ( Σειρά 4-8) εξελίχθηκε με βάση το LaGG-3, με κινητήρα M-105PA των 1050 ίππων. Ήταν οπλισμένο με πυροβόλο τύπου ShVAK των 20 mm με 120 βλήματα (αντί των BS) και ικανότητα μεταφοράς τεσσάρων (4x2) πυραύλων τύπου RS ή από μια βόμβα αναρτημένα σε εξωτερικούς πυλώνες. Εντούτοις, όμως τα αεροσκάφη παραγωγής της “σειράς 4” είχαν τον ίδιο οπλισμό με αυτά του LaGG-3. Το πρόγραμμα δοκιμών έδειξε ότι η έκδοση LaGG-3 ( Σειρά 4) αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα, και υστερούσε σε επιδόσεις του LaGG-3, παρόλο αυτά μπήκε σε γραμμή παραγωγής.
LaGG-3 ( Σειρά 8) – εξελίχθηκε με βάση το LaGG-3 ( Σειρά 4) με διάφορες βελτιώσεις. Αρχικά ήταν οπλισμένο με ένα πυροβόλο τύπου ShVAK (στον κινητήρα) και ένα πολυβόλο BS των 12,7 mm. Εντάχθηκε σε παραγωγή το 1941. Αργότερα τα αεροσκάφη της “Σειράς 8” ήταν οπλισμένα με πυροβόλο Vya-23 των 23 mm (με ρυθμό ταχυβολίας 370-500 βλήματα ανά λεπτό με αρχική ταχύτητα εξόδου βλήματος τα 905 m/s). Το πυροβόλο ήταν αποτελεσματικό κατά εναερίων στόχων με ελαφρύ θωράκιση. Μικρός αριθμός της “Σειράς 8” τροποποιήθηκε σε επίπεδο αναγνωριστικό-μετώπου, ήταν εξοπλισμένο με μια φωτογραφική μηχανή τύπου AFA-1.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Lavochkin, Gorbunov, Gudkov |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Καταδιωκτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας «Klimov» M-105PA |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.050 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,81 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 4,40 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 9,80 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,62 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 3.280 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 2.610 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 549 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 486 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 870 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 9.500 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 588 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο των 20 mm, ένα πολυβόλο BS των 12,7 mm, δυο ShKAS των 7,62 mm και 6 πυραύλους τύπου RS-82. |