
Το I-301 ήταν ένα μονοθέσιο χαμηλοπτέρυγο μονοπλάνο, ξύλινης κατασκευής, με ανασυρόμενο σύστημα προσγείωσης. Το καταδιωκτικό προωθούνταν από τον M-105 των 1.050 ίππων, ο οποίος κινεί μια τρίφυλλη έλικα τύπου VISh-61 διαμέτρου 3 m.
Πρωτοπέταξε στις 28 Μαρτίου 1940, με χειριστή-δοκιμαστή τον I. Nikashin. Τον Δεκέμβριο του 1940, το I-301 μετονομάστηκε σε LaGG-1, υπήρχε και η βελτιωμένη έκδοση με μεγαλύτερη εμβέλεια πτήσης (με βάση το LaGG-1), το LaGG-3.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Lavochkin, Gorbunov, Gudkov |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Καταδιωκτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας «Klimov» M-105P |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.050 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,81 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 4,40 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 9,80 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 17,62 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 2.968 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 2.478 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 605 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 515 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 556 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 9.600 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 855 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο των 23 mm, δυο πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm και δυο πολυβόλα BS των 12,7 mm. |