Su-100 (T-4). Πρώτη πτήση: 1972 © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

Σκοπός: Καταστροφή των εχθρικών αεροσκαφών (που ενεργούν κύριος από τα αεροπλανοφόρα) και διεξαγωγή στρατηγικής αναγνώρισης.
Επικεφαλής Σχεδίασης - NS Τσερνιάκοφ

Στην κατασκευή του σκάφος χρησιμοποιήθηκε κύριος κράματα τιτανίου και ατσαλιού. Το αεροσκάφος έφερε για την εποχή πρωτοποριακό τρικάναλο ψηφιακό σύστημα έλεγχου (
fly-by-wire) με εφεδρικό τετρακάναλο σύστημα.

Στις 22 Αυγούστου 1972 το T-4 (Su-100) πραγματοποιεί την παρθενική του πτήση με πλήρωμα των πιλότο-δοκιμαστη V. S. Ilyushin και πλοηγού-δοκιμαστη N. A. Alferov. Συνολικά το σκάφος πραγματοποίησε 10 δοκιμαστικές πτήσης. Περαιτέρω η εργασίες σταματήσαν κύριος για πολίτικους λογούς της εποχής και όχι για τεχνικούς λογούς.

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

Su-100 (T-4) © Konstantinos Panitsidis

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Sukhoi
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Αεροσκάφος κρούσης και αναγνώρισης
ΠΛΗΡΩΜΑ
2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Τέσσερις στροβιλοκινητήρας RD36-41
Μέγιστη ώση, kgf
4 x 16.000
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
44,00
Ύψος α/φους, m
11,20
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
22,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
295,7
ΒΑΡΗ
 
- κένο, kg
55.600
- μέγ. βάρος απογείωσης, kg
135.000
- κανονικό βάρος απογείωσης, kg 114.000
- εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
-
- βάρος μεταφερόμενων καύσιμων με εξωτερικές δεξαμενές, kg
-
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. ταχύτητα, km/h
3.200
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
3.000
Εμβέλεια, km
7.000
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km
-
Επιχειρησιακή οροφή, m
18.000
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δυο στρατηγικά βλήματα εδάφους - επιφάνειας

 


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Su-100 (T-4)