Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Σκοπός: Καταστροφή των εχθρικών αεροσκαφών (που ενεργούν κύριος από τα αεροπλανοφόρα) και διεξαγωγή στρατηγικής αναγνώρισης.
Επικεφαλής Σχεδίασης - NS Τσερνιάκοφ
Στην κατασκευή του σκάφος χρησιμοποιήθηκε κύριος κράματα τιτανίου και ατσαλιού. Το αεροσκάφος έφερε για την εποχή πρωτοποριακό τρικάναλο ψηφιακό σύστημα έλεγχου (fly-by-wire) με εφεδρικό τετρακάναλο σύστημα.
Στις 22 Αυγούστου 1972 το T-4 (Su-100) πραγματοποιεί την παρθενική του πτήση με πλήρωμα των πιλότο-δοκιμαστη V. S. Ilyushin και πλοηγού-δοκιμαστη N. A. Alferov. Συνολικά το σκάφος πραγματοποίησε 10 δοκιμαστικές πτήσης. Περαιτέρω η εργασίες σταματήσαν κύριος για πολίτικους λογούς της εποχής και όχι για τεχνικούς λογούς.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Sukhoi
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Αεροσκάφος κρούσης και αναγνώρισης
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
2, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Τέσσερις στροβιλοκινητήρας RD36-41
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
4 x 16.000
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
44,00
|
Ύψος α/φους, m
|
11,20
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
22,00
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
295,7
|
ΒΑΡΗ
|
|
- κένο, kg
|
55.600
|
- μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
135.000
|
- κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 114.000 |
- εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
-
|
- βάρος μεταφερόμενων καύσιμων με εξωτερικές δεξαμενές, kg
|
-
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
3.200
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
3.000
|
Εμβέλεια, km
|
7.000
|
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km
|
-
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
18.000
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυο στρατηγικά βλήματα εδάφους - επιφάνειας |
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Su-100 (T-4)