Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Ο κινητήρας αυτός εξελίχθηκε από την Powerjet, μια κοινοπραξία μεταξύ της Snecma και της NPO “Saturn”. O κινητήρας αποδίδει ώση 62-78 kN (6.322 - 7.953 kgf). Τον Απρίλιο του 2003 ο κινητήρας επιλέχθηκε από την “Sukhoi Civil Company” για το Superjet 100 καθώς και άλλων αεροσκαφών.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Καύσιμο | - |
Έλαιο | - |
Μεγίστη ώση, κατάσταση απογείωσης | 6.322 kgf |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση απογείωσης | - |
Μεγίστη ώση, κατάσταση ταξιδιού | - |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση ταξιδιού | 0,629 kg/kgf. h |
Λόγος συμπίεσης κινητήρα, κατάσταση απογείωσης | 22,8 |
Λόγος παράκαμψης, κατάσταση απογείωσης | 4,43 |
Θερμοκρασία αερίου στην είσοδο σε τουρμπίνα, κατάσταση απογείωσης | 1.575 K |
Λόγος ροής αέρα, κατάσταση απογείωσης | - |
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή χαμηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης | - |
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή υψηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης | - |
Διάμετρος κινητήρα | - |
Ύψος κινητήρα | 1670 mm |
Πλάτος κινητήρα | 1950 mm |
Μήκος κινητήρα | 3590 mm |
Βάρος κινητήρα | 1.708 kg |
Ωφέλιμη ζωή κινητήρα | 20.000 h |