Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Ο κινητήρας αυτός προορίζεται κυρίως για τα αεροσκάφη Antonov, An-70, An-70T, An-180 και για το Beriev Be-42, αλλά και για αεροπλάνα με απαίτηση για χαμηλό δείκτη κατανάλωσης καυσίμου, όπως τα επιβατικά αεροσκάφη.
Ο ελικοστροβίλοκινητηρας Propfan τύπου Progress D-27, φέρει διπλή έλικα μεταβλητού βήματος τύπου SV-27 ρωσικής προέλευσης και κατασκευής εξ ολοκλήρου από συνθετικά υλικά με μια διάμετρο 4,5 μέτρα. Η μπροστινή σειρά του είναι εφοδιασμένη με οκτώ πτερύγια και η πίσω σειρά έχει έξι. Όλος αυτός ο συνδυασμός αποδίδει μέγιστη ισχύ 14.000 ίππων. Εκτός από αυτά, ο κινητήρας έχει την πιο χαμηλή κατανάλωση καύσιμων (126 γραμμάρια για κάθε τόνο φορτίου ανά χιλιόμετρο).
Η κατασκευή του κινητήρα D-27 παρέχει:
- πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε όλες τις φάσεις λειτουργίας του
υψηλή αξιοπιστία
- σταθερότητα παραμέτρων
- μεγάλη διάρκεια ζωής (service life)
- χαμηλό λειτουργικό κόστος
- χαμηλά επίπεδα βλαβερών εκπομπών
- αποδεκτό επίπεδο θορύβου
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Καύσιμο | - |
Έλαιο | - |
Ιπποδύναμη στο άξονα έλικα, κατάσταση απογείωσης | 10850 h.p. (14.000 h.p.) |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση απογείωσης | 0,207 kg/h.p. h |
Ιπποδύναμη στο άξονα έλικα, κατάσταση ταξιδιού | 6.340 eshp (H=11.000 m, M=0,7) |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση ταξιδιού | 0,161 kg/h.p. h |
Λόγος συμπίεσης κινητήρα, κατάσταση απογείωσης | - |
Θερμοκρασία αερίου στην είσοδο σε τουρμπίνα, κατάσταση απογείωσης | 1.450 K |
Λόγος ροής αέρα, κατάσταση απογείωσης | - |
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή χαμηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης | - |
Διάμετρος κινητήρα | - |
Ύψος κινητήρας | 1370 mm |
Πλάτος κινητήρα | 1260 mm |
Μήκος κινητήρα | 4198 mm |
Βάρος κινητήρα | 1.650 kg |
Ωφέλιμη ζωή κινητήρα | - |