Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

Ο κινητήρας αυτός προορίζεται κυρίως για τα αεροσκάφη Antonov, An-70, An-70T, An-180 και για το Beriev Be-42, αλλά και για αεροπλάνα με απαίτηση για χαμηλό δείκτη κατανάλωσης καυσίμου, όπως τα επιβατικά αεροσκάφη.

Ο ελικοστροβίλοκινητηρας Propfan τύπου Progress D-27, φέρει διπλή έλικα μεταβλητού βήματος τύπου SV-27 ρωσικής προέλευσης και κατασκευής εξ ολοκλήρου από συνθετικά υλικά με μια διάμετρο 4,5 μέτρα. Η μπροστινή σειρά του είναι εφοδιασμένη με οκτώ πτερύγια και η πίσω σειρά έχει έξι. Όλος αυτός ο συνδυασμός αποδίδει μέγιστη ισχύ 14.000 ίππων. Εκτός από αυτά, ο κινητήρας έχει την πιο χαμηλή κατανάλωση καύσιμων (126 γραμμάρια για κάθε τόνο φορτίου ανά χιλιόμετρο).

Η κατασκευή του κινητήρα D-27 παρέχει:

- πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε όλες τις φάσεις λειτουργίας του
υψηλή αξιοπιστία
- σταθερότητα παραμέτρων
- μεγάλη διάρκεια ζωής (service life)
- χαμηλό λειτουργικό κόστος
- χαμηλά επίπεδα βλαβερών εκπομπών
- αποδεκτό επίπεδο θορύβου
 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Καύσιμο  -
Έλαιο -
Ιπποδύναμη στο άξονα έλικα, κατάσταση απογείωσης  10850 h.p. (14.000 h.p.)
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση απογείωσης  0,207 kg/h.p. h
Ιπποδύναμη στο άξονα έλικα, κατάσταση ταξιδιού  6.340 eshp (H=11.000 m, M=0,7)
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση ταξιδιού  0,161 kg/h.p. h
Λόγος συμπίεσης κινητήρα, κατάσταση απογείωσης  -
Θερμοκρασία αερίου στην είσοδο σε τουρμπίνα, κατάσταση απογείωσης 1.450 K
Λόγος ροής αέρα, κατάσταση απογείωσης -
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή χαμηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης -
Διάμετρος κινητήρα -
Ύψος κινητήρας 1370 mm
Πλάτος κινητήρα 1260 mm
Μήκος κινητήρα 4198 mm
Βάρος κινητήρα 1.650 kg
Ωφέλιμη ζωή κινητήρα -

 


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Propfan D-27