Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Σχεδιασμένο για χρίση σε επιβατικά αεροσκάφη τύπου Tu-324 και της εκδόσεις του. Ο AI-22 έχει δυνατότητα να εγκατασταθεί και σε αεροσκάφη κατηγορίας τύπου Yak-48.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Καύσιμο | - |
Έλαιο | - |
Μεγίστη ώση, κατάσταση απογείωσης | 3.755 kgf |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση απογείωσης | - |
Μεγίστη ώση, κατάσταση ταξιδιού | 775 kgf |
Ειδική κατανάλωση καυσίμου, κατάσταση ταξιδιού | 0,63 kg/kgf.*h |
Λόγος συμπίεσης κινητήρα, κατάσταση απογείωσης | 15,49 |
Λόγος παράκαμψης | 4,94 |
Θερμοκρασία αερίου στην είσοδο σε τουρμπίνα, κατάσταση απογείωσης | 1,450 K |
Λόγος ροής αέρα, κατάσταση απογείωσης | 125,85 kg/sec |
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή χαμηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης | - |
Συχνότητα περιστροφής συμπιεστή υψηλής πιέσεως, κατάσταση απογείωσης | - |
Διάμετρος κινητήρα | 1020 mm |
Ύψος κινητήρα | - |
Πλάτος κινητήρα | - |
Μήκος κινητήρα | 3060 mm |
Βάρος κινητήρα | 765 kg |
Ωφέλιμη ζωή κινητήρα | - |