Aquaglide-5 © JSC "ATTK"
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
ARTIC TRADE AND TRANSPORT COMPANY
Η πρώτη πτήση του Aquaglide-5 έγινε το 1995 και πιστοποιήθηκε από τις αρμόδιες ρωσικές αρχές (σύμφωνα με τους κανόνες του Ρωσικού Νηογνώμονα). Πρόκειται για ένα ελαφρόυ πτερυγόπλοιου κατηγόριας τύπου «Α», χαμηλοπτερυγο, μονοκινητήριο, με έλικες μεταβλητού βήματος. Το πτερυγόπλοιο είναι εφοδιασμένο με ενα 8κύλινδρο κινητήρα Μ119 της «Mercedes-Benz» ο οποίς αποδίδει συνολικά 326 h.p. Η κατανάλωση του κινητήρα σε καύσιμο κρίνεται λογική για την κατηγόρια, 32 kg/h.
Aquaglide-5. © JSC "ATTK", A. Belyaev
Το μήκος του Aquaglide-5 φθάνει τα 10,66 m, εκπέτασμα 5,9 m και το ύψος 3,35 m. Οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες είναι αρκετοί και καλύπτουν με άνεση της ανάγκες 4 επιβατών. Στην κατασκευή του πτερυγόπλοιου έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ενισχυμένων συνθετικών σ όλη την άτρακτο (40% - κολλώδης μήτρα και 55% υαλούφασμα). Το σκάφος έχει την ικανότητα να βγαίνει σε όχθη με μια κλίση της τάξης των 5ο για γρήγορη αποβίβαση/επιβίβαση επιβατών. Το μέγιστο βάρος αποθαλάσσωσης φθάνει τα 2.400 kg ενώ επιχειρεί με καιρικές συνθήκες και θερμοκρασίες από +5o C μέχρι +30o C όταν πρόκειται για υδάτινη επιφάνεια και από 0o C μέχρι -30o C για παγωμένες επιφάνειες.
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΜΗΣ
1. Εξωτερικό μεγάφωνο 2. Κεραία VHF/UHF 3. Φως ναυτιλίας-λευκό 4. Κλιματιστικό 5. Ηλεκτρο-μαγνητική πυξίδα 6. Φως ναυτιλίας που αναβοσβήνει-ερυθρό 7. Φάρος ερυθρού-πράσινου χρώματος 8. Σωλήνας Pitot-6M 9. Κινητήρας Μ-119 «Mercedes-Benz» 10. Ανεμιστήρας ψύξης κιβώτιου μετάδοσης κίνησης κινητήρα 11. Κύριο κιβώτιο μετάδοσης κίνησης 12. Κιβώτιο μετάδοσης κίνησης (τρίφυλλης έλικας) 13. Τρίφυλλη έλικα 14. Κρίκος ρυμούλκησης 15. Κεντρική ποδιά-ελαστική (μπαλόνι) 16. Προστατευτικό έλικας 17. Ψυγείο κινητήρα 18. Εξάτμιση 19. Πυροσβεστήρας ψεκασμού τύπου MAG-3M 20. Πλευρική ελαστική-ποδιά (μπαλόνι) 21. Σημείο πρόσδεσης του σκάφους 22. Κάθισμα οδηγού 23. Σωσίβια 24. Καθίσματα επιβατών 25. Πυροσβεστήρας χειρός τύπου OPU-2-3 26. Υδραυλικός γρύλος κίνησης πηδαλίου ελέγχου κατά την υδροδρόμηση 27. Αποσβεστήρας πτερύγιου καμπυλότητας χείλους εκφυγής 28. Μηχανισμός κίνησης πτερύγιου καμπυλότητας χείλους εκφυγής 29. Ψύξη αέρος 30. Πίνακας ηλεκτροσυσκεών 31. Συσσωρευτής «κινητήρα» 32. Κεραία GPS
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μέγιστο βάρος displacement, kg
|
2.400
|
Κενο βαρος, kg | 2.010 |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg | 506 |
- πλήρωμα με εξοπλισμό τους, kg | 106 |
- ωφέλιμο φορτίο, kg | 300 |
- καύσιμα, kg | 100 |
Μήκος, m
|
10,66
|
Ύψος, m
|
3,35
|
Εκπέτασμα πτέρυγας μέγιστο, m
|
5,90
|
Πλατος, m | 1,4 |
Ταχύτητα ταξιδιου, km/h
|
150-170
|
Κινητήρες, (τύπος)
|
«Mercedes-Benz» Μ119
|
Μέγιστη ισχύ, h.p
|
326
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
0,35
|
Εμβέλεια, km
|
350-450
|
Αριθμός επιβατών, άτομα
|
4
|
Πλήρωμα, άτομα
|
1
|
Κατασκευή πτερυγοπλοιου, | glass-fibre plastic |