MiG-AT.  Πρώτη πτήση: 1996 © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

Διθέσιο, αεριωθούμενο εκπαιδευτικό, εφοδιασμένο με κινητήρες τύπου Snecma / Turbomecha «Larzac» 04-R20, ισχύος 1.440 κιλών, και δυτικής προέλευσης ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Πρωτοπέταξε στις 16 Μαρτίου 1996.
Το 2ο πρωτότυπο με ρωσικά ηλεκτρονικά πέταξε στις 28 Οκτωβρίου 1997.


MiG-AT Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος © Konstantinos Panitsidis



Η γραμμή παραγωγής του είναι στο εργοστάσιο «Voronin» και ενεργοποιήθηκε το 1996. Μέχρι σήμερα 15 αεροσκάφη βρίσκονται στο στάδιο της φάσης προ-παραγωγής, από τα οποία το ένα έχει ήδη σταλεί στο σχεδιαστικό γραφείο, για περαιτέρω δοκιμές. Για την έκδοση εξαγωγής προβλέπεται να διατηρήσει τους γαλλικούς κινητήρες. Για τις ένοπλες δυνάμεις της Ρωσίας θα φέρει ρωσικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό και κινητήρες RD-1700.

 

MiG-AT Επιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος © Konstantinos Panitsidis

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

MiG-AT © Konstantinos Panitsidis

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Eπιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος
ΠΛΗΡΩΜΑ
2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δυο στροβιλοκινητήρες SNECMA Larzak 04-R20
Μέγιστη ώση, kgf
2 x 1.450
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
12,01
Ύψος A/φους, m
4,62
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
10,16
ΒΑΡΗ
 
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
7.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
5.210
Βάρος μεταφερόμενων καυσίμων εσωτερικά, kg
1.680
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. ταχύτητα, km/h
850
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h
1.350
Εμβέλεια μεταφοράς, km
2.000
Εμβέλεια, km
1.200
Επιχειρησιακή οροφή, m
15.500
Όρια φόρτισης, g
8
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
Βάρος οπλικού φορτίου-2.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 7. Δυνατότητα μεταφοράς βλημάτων: βλήματα αέρος-αέρος, Mη κατευθυνόμενες ρουκέτες και δυο βόμβες.

 


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ MiG-AT