Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Διθέσιο, αεριωθούμενο εκπαιδευτικό, εφοδιασμένο με κινητήρες τύπου Snecma / Turbomecha «Larzac» 04-R20, ισχύος 1.440 κιλών, και δυτικής προέλευσης ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Πρωτοπέταξε στις 16 Μαρτίου 1996.
Το 2ο πρωτότυπο με ρωσικά ηλεκτρονικά πέταξε στις 28 Οκτωβρίου 1997.
Η γραμμή παραγωγής του είναι στο εργοστάσιο «Voronin» και ενεργοποιήθηκε το 1996. Μέχρι σήμερα 15 αεροσκάφη βρίσκονται στο στάδιο της φάσης προ-παραγωγής, από τα οποία το ένα έχει ήδη σταλεί στο σχεδιαστικό γραφείο, για περαιτέρω δοκιμές. Για την έκδοση εξαγωγής προβλέπεται να διατηρήσει τους γαλλικούς κινητήρες. Για τις ένοπλες δυνάμεις της Ρωσίας θα φέρει ρωσικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό και κινητήρες RD-1700.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Eπιχειρησιακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
2, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δυο στροβιλοκινητήρες SNECMA Larzak 04-R20
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
2 x 1.450
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
12,01
|
Ύψος A/φους, m
|
4,62
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
10,16
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
7.000
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
5.210
|
Βάρος μεταφερόμενων καυσίμων εσωτερικά, kg
|
1.680
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
850
|
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h
|
1.350
|
Εμβέλεια μεταφοράς, km
|
2.000
|
Εμβέλεια, km
|
1.200
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
15.500
|
Όρια φόρτισης, g
|
8
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
Βάρος οπλικού φορτίου-2.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 7. Δυνατότητα μεταφοράς βλημάτων: βλήματα αέρος-αέρος, Mη κατευθυνόμενες ρουκέτες και δυο βόμβες.
|