
Το αεροσκάφος αναπτύχθηκε από το σχεδιαστικό γραφείο ΟΚΒ-39, από μια ομάδα μηχανολόγων-μηχανικών προερχόμενοι από το σχεδιαστικό γραφείο του Ilyushin. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μονοθέσιο, μονοπλάνο, καταδιωκτικό, εξοπλισμένο με εμβολοφόρο κινητήρα τύπου M-34FRN, συνολικής ισχύος 1.275 ίππων.
Το πρωτότυπο αεροσκάφος πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση το 1937, με χειριστή-δοκιμαστή τον Β.Κ. Κοκκινάκη (Ελληνικής καταγωγής).
Δεν εντάχθηκε σε παραγωγή εξ αιτίας των προβλημάτων που αντιμετώπιζε με προωθητικό σύστημα. Το πρόγραμμα εγκαταλείφθηκε.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB Ilyushin |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Καταδιωκτικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος κινητήρας M-34FRN |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x1.275 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 8,37 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 3,30 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 10,00 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 18,16 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | - |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 2.125 |
Βάρος κενό, kg | 1.680 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 150 |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 620 |
Ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | - |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 766 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 12.000 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 1.316 |
Όρια φόρτισης, g | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυο πολυβόλα ShVAK των 20 mm στις πτέρυγες με 125 βαο. |