
Ελαφρύ επιβατικό αεροσκάφος με διπλούς δοκούς στο ουραίο τμήμα και συμβατικό κινητήρα τύπου Μ-14PM-1, ισχύος 360 ίππων με έλικα ώθησης. Το αεροσκάφος σχεδιάστηκε για μεταφορά 4-5 επιβατών ή 600 κιλά φορτίου. H πρώτη πτήση του πρωτότυπου έγινε στις 18 Δεκεμβρίου 1992.
Η παραγωγή του άρχισε το 1993 στο εργοστάσιο «Aviacor» στη Samara. Μέχρι το 2001 κατασκευάστηκαν 12 αεροσκάφη. Το 2000 ξανάρχισαν οι δοκιμές πιστοποίησης, ενώ το εργοστάσιο άρχισε την παραγωγή άλλων είκοσι αεροσκαφών. Το αεροσκάφος δεν μπήκε σε μαζική παραγωγή λόγω της μη χρηματοδοτήσεις του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | NPO Molniya |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Ελαφρύ επιβατικό αεροσκάφος
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας εμβολοφόρος Μ-14P ή ένας εμβολοφόρος Μ-14NTK ή ένας εμβολοφόρος TSIOL-550-B |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x360 / 1x400 / 1x350 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 7,86 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 2,30 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 8,50 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | - |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 1.740 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | - |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 220 |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | μεταφορά φορτίου μέχρι 505 kg ή 5 επιβάτες |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | - |
Ταχύτητα σε οριζόντια πτήση, km/h | 285 |
Μεγίστη εμβέλεια, km | 1.000 |
Ακτίνα δράσης, km | 500 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 3.000 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει. |