Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Γραμμή παραγωγής: από το 1985
Πρόκειται για ένα τηλεχειριζόμενο ιπτάμενο εναέριο στόχο υψηλών επιδόσεων το οποίο εξελίχθηκε με βάση το MiG-21PF. Από το σκάφος έχουν αφαιρεθεί αρκετά τμήματα του εξοπλισμού για να τοποθετήσουν τον ειδικό εξοπλισμό όπως:
- τηλεχειριζόμενο αυτόματο πιλότο τύπου AP-17 (εγκαταστημένο μπροστά στην άτρακτο)
- σύστημα εκτόξευσης φωτοβολίδων / αεροφύλλων
- εξοπλισμός καταγραφής επιτυχιών και αστοχιών κατά την εμπλοκή του
- εξοπλισμός καταγραφής της πορείας του σκάφους
- τοποθετήθηκε ιχνηλάτης-παρακολούθησης ημέρας.
Καθώς υπήρχε η εξάντληση της έκδοσης “PF”, το 1973 προτάθηκε η τροποποίηση της εκδόσεις του MIG-21PFM σε εναερίου στόχου M-21M.
Το 1985-2004 το κρατικό εργοστάσιο επισκευής αεροσκαφών του Lviv παρέδωσε 150 τροποποιημένα M-21 (με βάση το MiG-21PF και PFM).
Οι επιδόσεις του ιπτάμενου στόχου ήταν αρκετά ρεαλιστικές με ικανότητα να πραγματοποιεί πτήσεις με ταχύτητες 1800 km/h σε χαμηλά και μεγάλα ύψη (10.000-11.000 m), με ελιγμούς να ανέρχονται στα 8,5 g και αυτονομία 106 λεπτών. Το M-21M μπορούσε να αποπροσγειωθεί και από προχείρους αεροδιάδρομους.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Μικόγιαν/Γκούρεβιτς |
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Ιπτάμενος εναέριος στόχος
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
-
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Ένας στροβιλοκινητήρας, R-11F2-300
|
Μέγιστη ώση, kgf | 1x6.120 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 14,10 |
Ύψος αεροσκάφος, m
|
4,71
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
7,15
|
Επιφάνεια πτέρυγας m2
|
23,00
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
8.400 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
- |
Βάρος κενό, kg | 5.150 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 2.200 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 1.800 |
Διάρκεια πτήσης (αυτονομία), min | 106 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 14.400 |
Ελάχιστο ύψος πτήσης, m | 50 |
Όρια φόρτισης, g | 8,5 |
Χρόνος προετοιμασίας, min | 40 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Έχει αφαιρεθεί και τροποποιήθηκε. |