MiG-29SMT. Πρώτη πτήση: 1998 © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

MIG-29SMT (9-17)

Η κύρια διαφορά του αεροσκάφους αυτού είναι ένα πολύ πιο μεγάλο εξόγκωμα πίσω ακριβώς από το κόκπιτ. Αυτό έγινε για την εγκατάσταση επιπλέον ηλεκτρονικού εξοπλισμού και περισσότερων καυσίμων.

 

MiG-29SMT © Konstantinos Panitsidis

Το πρώτο πρωτότυπο πέταξε στις 22 Απριλίου 1998. Τον Απρίλιο του 2000 άρχισαν οι δοκιμές του αεροσκάφους Ν917, στο οποίο έχουν βελτιωθεί όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα. Όλα τα MiG-29 της παραγωγής θα μετατραπούν και θα εκσυγχρονιστούν σε MiG-29SMT.

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

MiG-29SMT © Konstantinos Panitsidis

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Μαχητικό πολλαπλού ρόλου
ΠΛΗΡΩΜΑ
1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο στροβιλοκινητήρες, RD-33
Μέγιστη ώση, kgf
2 x 8.300
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Με το σωλήνα Pitot, m
17,32
Ύψος Α/φους, m
4,73
Εκπέτασμα πτερύγων, m
11,36
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
38,10
ΒΑΡΗ
 
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
21.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
16.850
Βάρος κενό, kg
11.600
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. ταχύτητα, km/h
2.450
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h
1.500
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km
990
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km
2.200
Εμβέλεια με ανεφοδιασμό εν πτήσει , km
6.700
Επιχειρησιακή οροφή, m
18.000
Βαθμός ανόδου, m/min
19.800
Όρια φόρτισης, g
9
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ένα πυροβόλο GSh-301, με 150 βλήματα. Βάρος οπλικού φορτίου-4.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 7. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 2 βλήματα αέρος-αέρος αυξημένης εμβέλειας R-27E ή 4 βλήματα R-27 ή 6 βλήματα RVV-AE ή 6 βλήματα R-73. Μέχρι 4 βλήματα αέρος-επιφάνειας Kh-29T/L ή Kh-25ML ή βλήματα Kh-31A, Kh-35U, βλήματα αντι-ραντάρ Kh-31P. Αεροπορικές βόμβες KAB-500Kr, KAB-500L. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες τύπου S-8, ατρακτίδια KMGU.

 


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ MiG-29SMT ("9-17"), MAKS 2007