Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
MIG-29SMT (9-17)
Η κύρια διαφορά του αεροσκάφους αυτού είναι ένα πολύ πιο μεγάλο εξόγκωμα πίσω ακριβώς από το κόκπιτ. Αυτό έγινε για την εγκατάσταση επιπλέον ηλεκτρονικού εξοπλισμού και περισσότερων καυσίμων.
Το πρώτο πρωτότυπο πέταξε στις 22 Απριλίου 1998. Τον Απρίλιο του 2000 άρχισαν οι δοκιμές του αεροσκάφους Ν917, στο οποίο έχουν βελτιωθεί όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα. Όλα τα MiG-29 της παραγωγής θα μετατραπούν και θα εκσυγχρονιστούν σε MiG-29SMT.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Μαχητικό πολλαπλού ρόλου
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
1, άτομο
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δύο στροβιλοκινητήρες, RD-33
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
2 x 8.300
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Με το σωλήνα Pitot, m
|
17,32
|
Ύψος Α/φους, m
|
4,73
|
Εκπέτασμα πτερύγων, m
|
11,36
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
38,10
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
21.000
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
16.850
|
Βάρος κενό, kg
|
11.600
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
2.450
|
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h
|
1.500
|
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km
|
990
|
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km
|
2.200
|
Εμβέλεια με ανεφοδιασμό εν πτήσει , km
|
6.700
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
18.000
|
Βαθμός ανόδου, m/min
|
19.800
|
Όρια φόρτισης, g
|
9
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
Ένα πυροβόλο GSh-301, με 150 βλήματα. Βάρος οπλικού φορτίου-4.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 7. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 2 βλήματα αέρος-αέρος αυξημένης εμβέλειας R-27E ή 4 βλήματα R-27 ή 6 βλήματα RVV-AE ή 6 βλήματα R-73. Μέχρι 4 βλήματα αέρος-επιφάνειας Kh-29T/L ή Kh-25ML ή βλήματα Kh-31A, Kh-35U, βλήματα αντι-ραντάρ Kh-31P. Αεροπορικές βόμβες KAB-500Kr, KAB-500L. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες τύπου S-8, ατρακτίδια KMGU.
|