Φωτογραφία MiG-29SD © Derek Ferguson
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Μονοθέσιο μαχητικό μετώπου, προερχόμενο από το MiG-29 τύπου 9-12B. Η διάφορα ανάμεσα στην έκδοση «9-12B» είναι η εξωτερική «καμπούρα» που απόκτησε το σκάφος. Το Α/φος απέκτησε την δυνατότητα μεταφοράς εξωτερικών απορριπτόμενων δεξαμενών καυσίμου των 1.300 λίτρων ή πτέρυγα ενισχύθηκε με πέντε τμήματα «Slat» αντί τεσσάρων.
Η βασικότερη διάφορα ανάμεσα στο MiG-29S:
-εγκαταστάθηκε σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού (αριστερά της ατράκτου)
-τροποποιήθηκαν τα συστήματα-ναυτιλίας, μέτρησης καύσιμου και ο φωτισμός κατά εναέριο ανεφοδιασμού.
-προσαρμογή ναυτιλιακού εξοπλισμού, I.F.F. και συστήματα επικοινωνίας δυτικού τύπου.
-τοποθετήθηκε σύστημα σκόπευσης τύπου RLPK-29ME (ηλεκτρονικό σύστημα σκόπευσης) με ραντάρ N019ME «Topaz» με ικανότητα της καθοδήγησης βλημάτων, RVV-AE (βλήμα αέρος-αέρος μέσου βεληνεκούς), R-27ER (εκσυγχρονισμένη έκδοση με σύστημα καθοδήγησης αδρανειακής ναυτιλίας) και το βλήμα R-27EM (με θερμική κεφαλή).
-αυξήθηκε η μεταφορά οπλικού φορτίου μέχρι 4.500 κιλά
-αυξήθηκε η δομική «Ωφέλιμη ζωή» μέχρι 4.000 ώρες και του κινητήρα στους 2.000 ώρες.
Οι δόκιμες του MiG-29SD με το σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού συνεχίστηκαν την περίοδο 1995 (μήνας Νοέμβριος) μέχρι της αρχές του 1996 με πρωτότυπο σκάφος MiG-29 No 4808.
Ο πρώτος εναέριος ανεφοδιασμός πραγματοποιήθηκε στις 16 Νοέμβριου 1995 με τον πιλότο-δοκιμαστή R.P. Taskaev.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Μονοθέσιο μαχητικό μετώπου
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
1, άτομο
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δύο στροβιλοκινητήρες, RD-33
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
2 x 8.300
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Με το σωλήνα Pitot, m
|
17,32
|
Ύψος Α/φους, m
|
4,73
|
Εκπέτασμα πτερύγων, m
|
11,36
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
38,06
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
19.700
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
15.300
|
Βάρος κενό, kg
|
11.000
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
2.450
|
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h
|
1.500
|
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km
|
710
|
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km
|
1.430
|
Εμβέλεια με εξωτ. δεξ. καυσίμου, km
|
2.900
|
Με εναέριο ανεφοδιασμό, km
|
5.200
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
18.000
|
Βαθμός ανόδου, m/min
|
19.800
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
Ένα πυροβόλο GSh-301 των 30 mm. Βάρος οπλικού φορτίου-4.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 6. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 2-4 βλήματα αέρος-αέρος R-27R/ER/EM ή 6 βλήματα R-73 ή 6 βλήματα R-60M ή R-77. Αεροπορικές βόμβες των 250 και 500 κιλών. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες τύπου S-8, S-24B και ατρακτίδια KMGU.
|