MiG-29SD. Πρώτη πτήση: 1995 © Derek Ferguson

Φωτογραφία MiG-29SD © Derek Ferguson


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

Μονοθέσιο μαχητικό μετώπου, προερχόμενο  από το MiG-29 τύπου 9-12B. Η διάφορα ανάμεσα στην έκδοση «9-12B» είναι η εξωτερική «καμπούρα» που απόκτησε το σκάφος. Το Α/φος απέκτησε την δυνατότητα μεταφοράς εξωτερικών απορριπτόμενων δεξαμενών καυσίμου των 1.300 λίτρων ή πτέρυγα ενισχύθηκε με πέντε τμήματα «Slat» αντί τεσσάρων.

Η βασικότερη διάφορα ανάμεσα στο MiG-29S:
-εγκαταστάθηκε σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού (αριστερά της ατράκτου)
-τροποποιήθηκαν τα συστήματα-ναυτιλίας, μέτρησης καύσιμου και ο φωτισμός κατά εναέριο ανεφοδιασμού.
-προσαρμογή ναυτιλιακού εξοπλισμού, I.F.F. και συστήματα επικοινωνίας δυτικού τύπου.
-τοποθετήθηκε σύστημα σκόπευσης τύπου RLPK-29ME (ηλεκτρονικό σύστημα  σκόπευσης) με ραντάρ N019ME «Topaz» με ικανότητα της καθοδήγησης βλημάτων, RVV-AE (βλήμα αέρος-αέρος μέσου βεληνεκούς), R-27ER (εκσυγχρονισμένη έκδοση με σύστημα καθοδήγησης αδρανειακής ναυτιλίας) και το βλήμα R-27EM (με θερμική κεφαλή).
-αυξήθηκε η μεταφορά οπλικού φορτίου μέχρι 4.500 κιλά
-αυξήθηκε η δομική «Ωφέλιμη  ζωή» μέχρι 4.000 ώρες και του κινητήρα στους 2.000 ώρες.

Οι δόκιμες του MiG-29SD με το σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού συνεχίστηκαν  την περίοδο 1995 (μήνας Νοέμβριος)  μέχρι της αρχές του 1996 με πρωτότυπο σκάφος MiG-29 No 4808.

Ο πρώτος εναέριος ανεφοδιασμός πραγματοποιήθηκε στις 16 Νοέμβριου 1995 με τον πιλότο-δοκιμαστή R.P. Taskaev.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Μονοθέσιο μαχητικό μετώπου
ΠΛΗΡΩΜΑ
1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο στροβιλοκινητήρες, RD-33
Μέγιστη ώση, kgf
2 x 8.300
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Με το σωλήνα Pitot, m
17,32
Ύψος Α/φους, m
4,73
Εκπέτασμα πτερύγων, m
11,36
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
38,06
ΒΑΡΗ
 
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
19.700
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
15.300
Βάρος κενό, kg
11.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. ταχύτητα, km/h
2.450
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h
1.500
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km
710
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km
1.430
Εμβέλεια με εξωτ. δεξ. καυσίμου, km
2.900
Με εναέριο ανεφοδιασμό, km
5.200
Επιχειρησιακή οροφή, m
18.000
Βαθμός ανόδου, m/min
19.800
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ένα πυροβόλο GSh-301 των 30 mm. Βάρος οπλικού φορτίου-4.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 6. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 2-4 βλήματα αέρος-αέρος R-27R/ER/EM ή 6 βλήματα R-73 ή 6 βλήματα R-60M ή R-77. Αεροπορικές βόμβες των 250 και 500 κιλών. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες τύπου S-8, S-24B και ατρακτίδια KMGU.