MiG-29K. Πρώτη πτήση: 1988

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

Όνομα κατά NATO: FULCRUM

Πρόκειται για τη ναυτική έκδοση, με αναδιπλωμένες πτέρυγες, ενώ οι θυρίδες εισαγωγής αέρα έλειπαν πάνω από τα LERX. Στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε άγκιστρο προσγείωσης και διέθετε σύστημα ανεφοδιασμού στον αέρα. Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε το 1988, με κινητήρες RD-33 με μέγιστη ώση 9.400 κιλών. Συνολικά κατασκευάστηκαν δύο αεροσκάφη MiG-29K, τα οποία είχαν πραγματοποιήσει πάνω από 420 πτήσεις, τις 100 από αεροπλανοφόρο.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Ναυτική έκδοση μαχητικό-βομβαρδιστικό
ΠΛΗΡΩΜΑ
1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο στροβιλοκινητήρες, RD-33Ι
Μέγιστη ώση, kg
2 x 9.400
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Με το σωλήνα Pitot, m
17,37
Ύψος Α/φους, m
5,18
Εκπέτασμα πτερύγων, m
7,80/11,99
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
42,00
ΒΑΡΗ
 
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
22.400
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
17.770
Βάρος κενό, kg
12.700
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. ταχύτητα, km/h
2.300 (Μ=2,17)
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h
1.400
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km
750
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km
1.650
Εμβέλεια με ανεφοδιασμό εν πτήσει , km
5.700
Επιχειρησιακή οροφή, m
17.000
Βαθμός ανόδου, m/min
18.000
Όρια φόρτισης, g
8,5
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ένα πυροβόλο GSh-301, με 100 βλήματα. Βάρος οπλικού φορτίου- 4.500 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 9. Δυνατότητα μεταφοράς βλήματων αέρος-αέρος R-73, RVV-AE, R-27. Βλήματα αντι-ραντάρ Kh-31 P, βλήματα αέρος-επιφάνειας Kh-31A, Kh-35E, Moskit. Bλήματα αέρος-επιφάνειας Kh-25ML, Kh-29T, Kh-29L. Αεροπορικές βόμβες, νάρκες.