MiG-29KVP. Πρώτη πτήση: 1982

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video 

 

 

MiG-29KVP (MiG-29 #918)- το αεροσκάφος αυτό εξελίχθηκε με μοναδικό σκοπό για δοκιμές πάνω στις τεχνικές ράμπες-σκι  τύπου «Nitka», με κύριο στόχο την ανάπτυξη ναυτικής έκδοσης του MiG-29K. Το  συγκεκριμένο αεροσκάφος τροποποιήθηκε το καλοκαίρι του 1982 και ήταν το 7ο πρωτότυπο της σειράς MiG-29 (τύπου 9-12). 

Πρωτοπεταξε στις 21 Αυγούστου 1982, με πιλότο  τον  A.G.Fastovets αρχίζοντας έτσι  την έναρξη δοκιμών στις τεχνικές ράμπες-σκι τύπου Τ-1. 

 

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Πειραματικό αεροσκάφος
ΠΛΗΡΩΜΑ
1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο στροβιλοκινητήρες, RD-33
Μέγιστη ώση, kg
2 x 8.300
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Με το σωλήνα Pitot, m
17,32
Ύψος Α/φους, m
4,78
Εκπέτασμα πτερύγων, m
11,36
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
38,06
ΒΑΡΗ
 
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
-
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
15.600
Βάρος κενό, kg
10.900
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. ταχύτητα, km/h
2.450
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h
1.500
Επιχειρησιακή οροφή, m
18.000
Όρια φόρτισης, g
9
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-