Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
izdeliye 02K
izdeliye 52
Η ανάπτυξη του MiG-25RBK άρχισε από το 1972 (με βάση το MiG-25RB) και συνεχίστηκε μέχρι το 1980. Προοριζόταν κυρίως για ηλεκτρονική αναγνώριση με τη βοήθεια της συσκευής KUB-3M. Για την εγκατάσταση των συσκευών ηλεκτρονικής αναγνώρισης αφαιρέθηκαν φωτογραφικές μηχανές και καλύφθηκαν οι θυρίδες στο ρύγχος με μεταλλικές πλάκες. Ο οπλισμός ήταν ανάλογος του "RB". Το αεροσκάφος παρήχθη κατά την περίοδο 1973-1980.
Το αεροσκάφος έχει εξαχθεί (με απλούστερο εξοπλισμό) στην Αλγερία, το Ιράκ, την Λιβύη, την Συρία, την Ινδία και την Βουλγαρία.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Αναγνωριστικό-Βομβαρδιστικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
1, άτομο
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δύο στροβιλοκινητήρας R-15B-300
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
|
- χωρίς μετάκαυση
|
2 x 7.495
|
- με μετάκαυση
|
2 x 11.196
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
21,55
|
Ύψος αεροσκάφους, m
|
6,50
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
13,42
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
61,40
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
41.200
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
35.670
|
Βάρος κενό, kg
|
19.070
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
14.980
|
Βάρος οπλικού φορτίου, kg
|
5.000
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα σε μεγάλο ύψος (Μ=2,83), km/h
|
3.000
|
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h
|
1.200
|
Εμβέλεια μεταφοράς, km
|
2.400
|
Μέγιστη εμβέλεια ,km
|
1.865
|
Βαθμός ανόδου, m/ min
|
2.880
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
23.000
|
Όρια φόρτισης, g
|
5
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 10 βόμβες FAB-500.
|