MiG-25RBK Τακτικό Αναγνωριστικό-Βομβαρδιστικό. Πρώτη πτήση: 1970

 


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

izdeliye 02K
izdeliye 52

Η ανάπτυξη του MiG-25RBK άρχισε από το 1972 (με βάση το MiG-25RB) και συνεχίστηκε μέχρι το 1980. Προοριζόταν κυρίως για ηλεκτρονική αναγνώριση με τη βοήθεια της συσκευής KUB-3M. Για την εγκατάσταση των συσκευών ηλεκτρονικής αναγνώρισης αφαιρέθηκαν φωτογραφικές μηχανές και καλύφθηκαν οι θυρίδες στο ρύγχος με μεταλλικές πλάκες. Ο οπλισμός ήταν ανάλογος του "RB". Το αεροσκάφος παρήχθη κατά την περίοδο 1973-1980.
Το αεροσκάφος έχει εξαχθεί (με απλούστερο εξοπλισμό) στην Αλγερία, το Ιράκ, την Λιβύη, την Συρία, την Ινδία και την Βουλγαρία.

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Αναγνωριστικό-Βομβαρδιστικό
ΠΛΗΡΩΜΑ
1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο στροβιλοκινητήρας R-15B-300
Μέγιστη ώση, kgf
 
- χωρίς μετάκαυση
2 x 7.495
- με μετάκαυση
2 x 11.196
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
21,55
Ύψος αεροσκάφους, m
6,50
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
13,42
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
61,40
ΒΑΡΗ
 
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
41.200
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
35.670
Βάρος κενό, kg
19.070
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
14.980
Βάρος οπλικού φορτίου, kg
5.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγιστη ταχύτητα σε μεγάλο ύψος (Μ=2,83), km/h
3.000 
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h
1.200
Εμβέλεια μεταφοράς, km
2.400
Μέγιστη εμβέλεια ,km
1.865
Βαθμός ανόδου, m/ min
2.880
Επιχειρησιακή οροφή, m
23.000
Όρια φόρτισης, g
5
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 10 βόμβες FAB-500.