Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Ειδικά τροποποιημένο αεροσκάφος δοκιμών για την εξέλιξη της πτέρυγας του επιβατικού Tu-144 (εξελίχθηκε με βάση το MiG-21S). Συνολικάκατασκευάστηκαν δυο πρωτότυπα.
Επιβατικό αεροσκάφος Tu-144
Το πρώτο πρωτότυπο συνετρίβη στις 26 Ιουλίου 1970 (ο πιλότος Βλαντιμίρ Κονσταντίνοφ σκοτώθηκε), το δεύτερο σκάφος βρίσκεται ως έκθεμα στο Αεροπορικό Μουσείο Μόνινο.
MiG - 21I Analog (A-144)
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Μικόγιαν/Γκούρεβιτς
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Πειραματικό αεροσκάφος με ogival πτέρυγα
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
1, άτομο
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Ένας στροβιλοκινητήρας, R-13F300
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
1 x 6.490
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
14,7
|
Ύψος Α/φους, m
|
4,71
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
8,15 (11,5)
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
43
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
9.000
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
8.750
|
Βάρος κενό, kg
|
5.460
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
2.390
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
2.100
|
Μέγ. ταχύτ. σε χαμηλό ύψος, km/h
|
1.200
|
Εμβέλεια με εξωτ. δεξαμ. καυσίμου , km
|
-
|
Εμβέλεια χωρίς εξωτ. δεξαμ. καυσίμου, km
|
-
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
20.000
|
Βαθμός ανόδου, m/min
|
13.500
|
Όρια φόρτισης, g
|
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ MiG - 21I Analog (A-144)