Φωτογραφία Tu-214SR © OAO Tupolev
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Το Tu-214 SR αναπτύχθηκε ειδικά για την αποτελεσματική χρήση του ως διοίκησης του Προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Η πρώτη πτήση του Tu-214 SR πραγματοποιήθηκε το 2008 και πρόκειται για ένα τροποποιημένο Α/φος του Tu-214, με κύριο σκοπό την εξασφάλιση ελέγχου και επικοινωνιών με τον Πρόεδρο της Ρωσίας.
Εξωτερικά, το Tu-214 SR ξεχωρίζει από το αεροδυναμικό κάλυμμα στην ράχη της ατράκτου. Το Α/φος μπορεί να φιλοξενήσει έως 62 άτομα, έχοντας αυξημένα αποθέματα ηλεκτρικής ενέργειας αφού προσετέθησαν τέσσερις γεννήτριες επιπλέον.
Το πλήρωμα αυξήθηκε σε 4 άτομα (αντί των δυο) ενώ αυξήθηκε και η εμβέλειά του, από επτά χιλιάδες σε 10.000 km. με χρήση επιπλέον εσωτερικών δεξαμενών καυσίμου.
Η πρώτη πτήση του Tu-214 SR (RA-64515) πραγματοποιήθηκε στις 27 Απριλίου 2008, ενώ το δεύτερο πρωτότυπο με αριθμό RA-64516 πρωτο απογειώθηκε στις 10 Δεκεμβρίου 2008 και παραδόθηκαν στις 1 Ιουνίου 2009 και εντάχθηκαν στην δύναμη της Προεδρικής μοίρας ειδικών εφαρμογών.
Τα νέα Tu-214 SR αντικατάστησαν τα γερασμένα αεροσκάφη του τύπου Il-18, τα οποία παρέμεναν σε ενεργό δράση για πάνω από 40 χρόνια.
Τα νέα Tu-214 SR αντικατάστησαν τα γερασμένα αεροσκάφη του τύπου Il-18, τα οποία παρέμεναν σε ενεργό δράση για πάνω από 40 χρόνια.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Tupolev
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Αεροσκάφος ελέγχου και επικοινωνιών
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
4, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | 2 στροβιλοκινητήρες διπλής ροής PS-90A |
Μέγιστη ώση, kgf
|
2 x 16.000
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
46,20
|
Ύψος α/φους, m
|
13,90
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
42,00
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
182,40
|
ΒΑΡΗ
|
|
-κενό, kg
|
59.000
|
-μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
110.750
|
- κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
-
|
-εσωτερικό καύσιμο, kg
|
-
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
|
-
|
Ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h
|
850
|
Εμβέλεια , km
|
6.500/7.000/10.000
|
Ακτίνα δράσης, km
|
-
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
12.000
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|