Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Εφαρμογή:
- Αξιολόγηση χαρακτηριστικών αεροσκαφών, προσομοίωση πτήσεων και εκτίμηση των μελλοντικών αεροσκαφών
- έρευνα δυναμικής αεροσκαφών και συστημάτων έλεγχου
- βελτιστοποίηση θαλάμου διακυβερνήσεως
- ανθρώπινος παράγοντας, μέθοδοι, βελτίωση ασφάλειας πτήσεων και εκπαίδευση των πληρωμάτων
Κύρια χαρακτηριστικά:
Η δυνατότητα της προσομοίωσης ακραίων ελιγμών κατά την πτήση
Προγραμματισμός ψηφιακού ελέγχου επαναπρογραμματιζόμενες - εν πτήσει - μέσω ψηφιακού συστήματος ελέγχου
Επαναπρογραμματιζόμενες - εν πτήσει HDD/HUD
Πειραματικά χειριστήρια - για μελλοντικά αεροσκάφη
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Tupolev
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Ιπτάμενο εργαστήριο με μεταβλητά χαρακτηριστικά πτήσης
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
3, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
3 x D-30KU-154
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
3 x 10.500
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
47,90
|
Υψος Α/φους, m
|
11,40
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
37,55
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
202,00
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
100.000
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
-
|
Βάρος κενό, kg
|
54.800
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
47.000
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
900-950
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
-
|
Εμβέλεια μεταφοράς, km
|
-
|
Εμβέλεια, km
|
5.200
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
11.900
|
Ωφέλιμο φορτίο
|
Μεταφορά 158/180 επιβατών στην συμπιεζόμενη καμπίνα ή φορτίου 18.000 kg.
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Tu-154LL