.jpg)
Διπλωματική εργασία – Ίκαροι IV (Ι) Γ. Φωτιάδη και Κατάκη
Συνοπτική περιγραφή της διπλωματικής εργασίας:
Θέμα: “ Κατασκευή και Δοκιμή Μικρού Αεροσκάφους Ενεργειακά Στηριζόμενου σε Φωτοβολταϊκά Στοιχεία - Επιχειρησιακή Αξιοποίηση σε Ρόλους Εναέριας Επιτήρησης - Αναγνώρισης”
Το μικρο ηλεκτρικό ανεμόπτερο είναι ειδικά τροποποιημένο με βάση το SIG Rizer RC-52. Ισχύ θα παρέχει ο κινητήρας ηλεκτρικής ισχύος, ο όποιος τροφοδοτείται από φωτοβολταϊκά στοιχεία (τα όποια είναι εγκαταστημένα στην πτέρυγα και παρέχουν την απαιτουμένη ηλεκτρική ισχύ για τα συστήματα).
![]() |
![]() |
Ηλεκτρικό ανεμόπτερο “Μολυβάδας 1”. | Φωτοβολταϊκά στοιχεία. |
Το ηλεκτρικό ανεμόπτερο μπορεί να μεταφέρει μια ασύρματη μικροκάμερα η οποία είναι εγκαταστημένη στο κάτω μέρος της ατράκτου, με δυνατότητα μετάδοσης εικόνας (βίντεο) σε απόσταση 150 μέτρων.
Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για επιτήρηση (μέρα και νύκτα), αναγνώριση, τον έλεγχο δασικών περιοχών για την έγκαιρη ανίχνευση πυρκαγιών και για άλλες εφαρμογές.
Ηλεκτρικό ανεμόπτερο “ΜΟΛΥΒΑΔΑΣ 1” |
![]() |
Η πρώτη επίσημη παρουσίαση έλαβε χώρα την Τρίτη 15 Ιουνίου 2010. Το μέγιστο βάρος απογείωσης ανέρχεται στα 1,35 κιλά και το εκπέτασμα πτέρυγας στα 2,00 μέτρα. |
Σχέδιο τριών όψεων
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Ίκαροι IV (I) Γ. Φωτιάδη και Κατάκη |
ΧΩΡΑ | Ελλάδα |
ΤΥΠΟΣ | Ηλεκτρικό ανεμόπτερο |
ΠΛΗΡΩΜΑ | - |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Κινητήρας ηλεκτρικής ισχύος |
Μέγιστη ισχύς, h.p.
|
-
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m
|
- |
Ύψος αεροσκάφους, m
|
- |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
2,00
|
Επιφάνεια πτέρυγας, dm2
|
- |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 1,35 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | - |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | Ασύρματη μικροκάμερα |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | - |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
- |
Όρια φόρτισης, g
|
-
|
Βαθμός ανόδου, m/min
|
-
|
Επιχειρησιακή οροφή, m | - |
Εμβέλεια, km
|
-
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). |
Φωτογραφίες Ηλεκτρικό ανεμόπτερο “Μολυβάδας 1”