Πρόκειται για ένα εμβολοφόρο, τετραθέσιο ελικόπτερο, το όποιο κατασκευάστηκε κατόπιν αδείας στην Ιταλία από την Agusta. Η έκδοση αυτή ήταν εξοπλισμένη με έναν εμβολοφόρο κινητήρα Lycoming VO 435-25 των 270 ίππων.
Συνολικά κατασκευάστηκαν περίπου 123 ελικόπτερα τύπου 47J-2, -3. To 1964 αποκτήθηκε από την Ελλάδα, για να ενταχθεί στο βασιλικό σμήνος. Η παραγωγή της έκδοσης αυτής σταμάτησε το 1966 με την εισαγωγή της εξελιγμένης έκδοσης που έφερε στροβιλοκινητήρες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Agusta-Bell |
ΧΩΡΑ | ΗΠΑ |
ΤΥΠΟΣ | Μεταφορά επισήμων |
ΠΛΗΡΩΜΑ | 2, άτομα |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας Lycoming VO 435-25 |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x265 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m
|
13,3 |
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
|
11,32
|
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
|
1,78
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
-
|
Ύψος ελικοπτέρου, m
|
2,84
|
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 1.293 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | - |
Βάρος κενό, kg | 768 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, l | - |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | |
- επιβάτες, άτομα | μέχρι 4 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 196 |
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
137
|
Όρια φόρτισης, g
|
-
|
Βαθμός ανόδου, m/min
|
-
|
Δυναμική οροφή, m
|
3.200
|
Στατική οροφή, m
|
1.525
|
Εμβέλεια, km | 412 |
Ακτίνα δράσης, km | - |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). |
Φωτογραφίες Agusta-Bell 47 J-2