Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Ελαφρύ επιβατικό αεροσκάφος με διπλούς δοκούς στο ουραίο τμήμα και συμβατικό κινητήρα τύπου Μ-14PM-1, ισχύος 360 ίππων με έλικα ώθησης. Το αεροσκάφος σχεδιάστηκε για μεταφορά 4-5 επιβατών ή 600 κιλά φορτίου. H πρώτη πτήση του πρωτότυπου έγινε στις 18 Δεκεμβρίου 1992.
Η παραγωγή του άρχισε το 1993 στο εργοστάσιο «Aviacor» στη Samara. Μέχρι το 2001 κατασκευάστηκαν 12 αεροσκάφη. Το 2000 ξανάρχισαν οι δοκιμές πιστοποίησης, ενώ το εργοστάσιο άρχισε την παραγωγή άλλων είκοσι αεροσκαφών. Το αεροσκάφος δεν μπήκε σε μαζική παραγωγή λόγω της μη χρηματοδοτήσεις του.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
NPO Molnia
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Ελαφρύ επιβατικό αεροσκάφος
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
1, άτομο
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
1 εμβολοφόρος Μ-14 P ή
1 εμβολοφόρος Μ-14 NTK ή 1 εμβολοφόρος TSIOL-550-B |
Μέγιστη ισχύ, h.p.
|
1 x 360 / 1 x 400 / 1 x 350
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
7,86
|
Ύψος Α/φους, m
|
2,30
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
8,50
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
-
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
1.740
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
-
|
Βάρος κενό, kg
|
-
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
220
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
-
|
Μέγ. ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
285
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
3.000
|
Ακτίνα δράσης, km
|
500
|
Μέγ. εμβέλεια, km
|
1.000
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
Μεταφορά φορτίου μέχρι 505 kg ή 5 επιβάτες
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|