Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Η Snecma επέλεξε την M.M. Gromov για τις πτητικές δοκιμές του κινητήρα SaM146. Ο κινητήρας αυτός εξελίχθηκε από την Powerjet, μια κοινοπραξία μεταξύ της Snecma και της NPO “Saturn”. O κινητήρας αποδίδει ώση 62-78 kN (6.322 – 7.953 kg). Τον Απρίλιο του 2003 ο κινητήρας επιλέχθηκε από την “Sukhoi Civil Company” για το Superjet 100.
IL-76 LL - Ιπτάμενο εργαστήριο για δοκιμή του κινητήρα SaM146. Αναπτύχθηκε από την Snecma (Γαλλία) και την NPO “Saturn” (Ρωσία).
Κύρια χαρακτηριστικά του ιπτάμενου εργαστηρίου
H max | 12.000 m |
IAS max | 600 km/h |
M max | 0,77 |
IAS min | 280 km/h |
Όρια φόρτισης, g | -0,3-2,0 |
Απαιτούμενο μήκος διαδρόμου αποπροσγείωσεως, m | 3.000 m |
Αυτονομία, ώρες | 6 |
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Ilysuhin
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ | Ιπτάμενο εργαστήριο |
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
7, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Τέσσερις στροβιλοκινητήρες D-30 KP-2
|
Μέγιστη ώση, kg
|
4 x 12.000
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
46,59
|
Υψος Α/φους, m
|
14,76
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
50,50
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
300
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
190.000
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
-
|
Βάρος κενό, kg
|
89.500
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
114.600
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
850
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
750-800
|
Εμβέλεια μεταφοράς, km | 10.000 |
Εμβέλεια, km | 3.650 |
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
12.000
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
140 στρατιώτες ή 128 αλεξιπτωτιστές.
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Il-76LL