Ιπτάμενο εργαστήριο για δοκιμή κινητήρα SaM146

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video 

 

Η Snecma επέλεξε την M.M. Gromov για τις πτητικές δοκιμές του κινητήρα SaM146. Ο κινητήρας αυτός εξελίχθηκε από την Powerjet, μια κοινοπραξία μεταξύ της Snecma και της NPO “Saturn”. O κινητήρας αποδίδει ώση 62-78 kN (6.322 – 7.953 kg). Τον Απρίλιο του 2003 ο κινητήρας επιλέχθηκε από την “Sukhoi Civil Company” για το Superjet 100. 

 

IL-76 LL - Ιπτάμενο εργαστήριο για δοκιμή του κινητήρα SaM146. Αναπτύχθηκε από την Snecma (Γαλλία) και την NPO “Saturn” (Ρωσσία).

 

Κύρια χαρακτηριστικά του ιπτάμενου εργαστηρίου

H max 12.000 m
IAS max 600 km/h
M max 0,77
IAS min 280 km/h
Όρια φόρτισης, g -0,3-2,0
Απαιτούμενο μήκος διαδρόμου αποπροσγείωσεως, m 3.000 m
Αυτονομία, ώρες

 

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Ilysuhin
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ Ιπτάμενο εργαστήριο
ΠΛΗΡΩΜΑ
7άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Τέσσερις στροβιλοκινητήρες D-30 KP-2
Μέγιστη ώση, kg
4 x 12.000
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
46,59
Υψος Α/φους, m
14,76
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
50,50
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
300
ΒΑΡΗ
 
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
190.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
-
Βάρος κενό, kg
89.500
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
114.600
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. ταχύτητα, km/h
850
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
750-800
Εμβέλεια μεταφοράς, km 10.000
Εμβέλεια, km 3.650
Επιχειρησιακή οροφή, m
12.000
Ωφέλιμο φορτίο, kg
140 στρατιώτες ή 128 αλεξιπτωτιστές.
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-

 


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Il-76LL