
Μονοθέσιο μαχητικό μετώπου, προερχόμενο από το MiG-29 τύπου 9-12B. Η διάφορα ανάμεσα στην έκδοση «9-12B» είναι η εξωτερική «καμπούρα» που απόκτησε το σκάφος. Το Α/φος απέκτησε την δυνατότητα μεταφοράς εξωτερικών απορριπτόμενων δεξαμενών καυσίμου των 1.300 λίτρων ή πτέρυγα ενισχύθηκε με πέντε τμήματα «Slat» αντί τεσσάρων.
Η βασικότερη διάφορα ανάμεσα στο MiG-29S:
-εγκαταστάθηκε σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού (αριστερά της ατράκτου)
-τροποποιήθηκαν τα συστήματα-ναυτιλίας, μέτρησης καύσιμου και ο φωτισμός κατά εναέριο ανεφοδιασμού.
-προσαρμογή ναυτιλιακού εξοπλισμού, I.F.F. και συστήματα επικοινωνίας δυτικού τύπου.
-τοποθετήθηκε σύστημα σκόπευσης τύπου RLPK-29ME (ηλεκτρονικό σύστημα σκόπευσης) με ραντάρ N019ME «Topaz» με ικανότητα της καθοδήγησης βλημάτων, RVV-AE (βλήμα αέρος-αέρος μέσου βεληνεκούς), R-27ER (εκσυγχρονισμένη έκδοση με σύστημα καθοδήγησης αδρανειακής ναυτιλίας) και το βλήμα R-27EM (με θερμική κεφαλή).
-αυξήθηκε η μεταφορά οπλικού φορτίου μέχρι 4.500 κιλά
-αυξήθηκε η δομική «Ωφέλιμη ζωή» μέχρι 4.000 ώρες και του κινητήρα στους 2.000 ώρες.
Οι δόκιμες του MiG-29SD με το σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού συνεχίστηκαν την περίοδο 1995 (μήνας Νοέμβριος) μέχρι της αρχές του 1996 με πρωτότυπο σκάφος MiG-29 No 4808.
Ο πρώτος εναέριος ανεφοδιασμός πραγματοποιήθηκε στις 16 Νοέμβριου 1995 με τον πιλότο-δοκιμαστή R.P. Taskaev.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Μαχητικό πολλαπλού ρολού
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δύο στροβιλοανεμιστήρες διπλής ροής RD-33 |
Μέγιστη ώση, kgf | 2x8.300 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 15,95 |
Με το σωλήνα Pitot, m | 17,32 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 4,73 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 11,36 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 38,06 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 19.700 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 15.300 |
Βάρος κενό, kg | 11.000 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος μεταφερόμενων καυσίμων με εξωτερικές δεξαμενές, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | 4.000 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 2.450 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 1.500 |
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km | 710 |
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km | 1.430 |
Εμβέλεια με εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου , km | 2.900 |
Εμβέλεια με εναέριο ανεφοδιασμό, km | 5.200 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 18.000 |
Βαθμός ανόδου, m/min | - |
Όρια φόρτισης, g | 9 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο GSh-301 των 30 mm. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 6. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 2-4 βλήματα αέρος-αέρος R-27R/ER/EM ή 6 βλήματα R-73 ή 6 βλήματα R-60M ή R-77. Αεροπορικές βόμβες των 250 και 500 κιλών. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες τύπου S-8, S-24B και ατρακτίδια KMGU. |