MiG-29M2 «9-67» Μαχητικό-βομβαρδιστικό πολλαπλού ρολού

MiG-29M2 «9-67» Μαχητικό-βομβαρδιστικό πολλαπλού ρολού. Πρώτη πτήση: 2002
Φωτογραφικό αρχείο Russian Aircraft Corporation “MiG”

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

MiG-29M2 μαχητικό-βομβαρδιστικό πολλαπλού ρολού, αναπτύχθηκε από την RSK «MiG». 
MiG-29MRCA-εξαγωγική έκδοση
MiG-29M "9-61"

Μονοθεσία ή διθέσια έκδοση MiG-29M/MiG-29M2 εξοπλισμένη με σύγχρονα συστήματα ναυτιλίας, με ψηφιακό σύστημα ελέγχου πτήσης (fly-by-wire),  ηλεκτρονικό εξοπλισμό, αύξηση της δυνατότητας μεταφοράς  οπλισμού και της εμβέλειας του. 
Το κόκπιτ φέρει ψηφιακές οθόνες πολλαπλών λειτουργιών με χειριστήρια βάση αρχής HOTAS. 

Το σύστημα ελέγχου πυρός συνδυάζει τον έλεγχο του Α/φους και τον έλεγχου της  βολής των οπλών. Αποτελείται από  το ραντάρ στοχοποιησης τύπου «Zhuk-ME», ηλεκτροοπτικό σκοπευτικό και σκοπευτικό επί κράνους. Η μέγιστη εμβέλεια  σάρωσης στόχου  μεγέθους μαχητικού  120 km και να παρακολουθεί ταυτόχρονα  10 στόχους και να εκτοξεύει ταυτόχρονα βλήματα  κατά τεσσάρων στόχων. Ενώ η εμβέλεια  εγκλωβισμού στόχου επιφάνειας τύπου «αντιτορπιλικό» 250 km και 150 km για πυραυλακατο. Σε σύγκριση με τους προκάτοχους της σειράς MiG-29 συμπεριλαμβάνουν διάφορα συστήματα:

-υψηλή μάχιμη αποτελεσματικότητα υπό ακραίες συνθήκες
-άριστες πτητικές επιδόσεις
-πολύ καλή  τεχνική εκμετάλλευση σκάφους (ασφάλεια και αξιοπιστία)
-χαμηλό κόστος εκμετάλλευσης
-φέρει σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού
-ψηφιακό σύστημα ελέγχου πτήσης με τρία ψηφιακά κανάλια και τετραπλό εφεδρικό σύστημα.
-το κοκπιτ φέρει ψηφιακές οθόνες  πολλαπλών λειτουργιών με χειριστήρια τύπου HOTAS.
-ραντάρ στοχοποιησης τύπου Zhuk-ME.
-σύγχρονα συστήματα ναυτιλίας, επικοινωνίας, αντίμετρα και αερομεταφερόμενα ατρακτίδια αναγνώρισης.
-στο Α/φος μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί ο εξοπλισμός δυτικής προέλευσης.




Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB MiG
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Μαχητικό-βομβαρδιστικό πολλαπλού ρολού
ΠΛΗΡΩΜΑ 1/2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δύο στροβιλοανεμιστήρες διπλής ροής RD-33 σειράς 3M
Μέγιστη ώση, kgf 2x8.800
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 15,95
Με το σωλήνα Pitot, m 17,32
Ύψος αεροσκάφους, m 4,73
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 12,00
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 38,00
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 22.700
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 17.800
Βάρος κενό, kg 11.000
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
Βάρος μεταφερόμενων καυσίμων με εξωτερικές δεξαμενές, kg -
Βάρος οπλικού φορτίου, kg 4.500
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 2.400
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 1.400
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km -
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km 1.800
Εμβέλεια με 3 εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου , km 3.000
Με εναέριο ανεφοδιασμό, km 6.500
Επιχειρησιακή οροφή, m 17.500
Όρια φόρτισης, g 9
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Ένα πυροβόλο GSh-301 των 30 mm, με 100 βλήματα. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 9. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 2 βλήματα αέρος-αέρος αυξημένης εμβέλειας R-27 ή 4 βλήματα R-27 ή 8 βλήματα R-77 ή 8 βλήματα R-73 μέχρι 6 βλήματα αέρος-επιφάνειας Kh-29T/L ή Kh-25ML ή 4 βλήματα Kh-31A μέχρι 6 βλήματα αντι-ραντάρ Kh-25MP ή 4 βλήματα Kh-31P. Αεροπορικές βόμβες 6 x KAB-500Kr. Μη κατευθυνόμενες ρουκέτες μέχρι 4 καλάθια τύπου B-13 ή B-8.