Be-200 CSh (ES). Πρώτη πτήση: 2002  © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Το δεύτερο πρωτότυπο, με το χαρακτηρισμό Be-200ChS, ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2002. Διαμορφωμένο για έρευνα και διάσωση, παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας και αποστολές αεροπυρόσβεσης, το αεροσκάφος είναι πλήρως κατάλληλο για τις επιχειρησιακές ανάγκες του Ρωσικού Υπουργείου Εκτάκτων Καταστάσεων.

Η IRKUT Corporation κατασκευάζει αυτή τη στιγμή επτά Be-200 σε διαμορφώσεις αεροπυρόσβεσης και παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας σε περίπτωση φυσικών καταστροφών για το Ρωσικό Υπουργείο Εκτάκτων Καταστάσεων, ενώ το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής Be-200ChS παραδόθηκε στον πελάτη στις 26 Ιουλίου 2003.
Στις 20 Ιουλίου 2003 το αεροσκάφος έλαβε την πιστοποίηση περιορισμένης κατηγόριας Νο CTOK 220-Be-200SCh. 
Στις 29 Δεκεμβρίου 2003 έλαβε το πιστοποιητικό τύπου  Νο CT229-Be-200SCh.
Το αμφίβιο αεροσκάφος έλαβε την πιστοποίηση  να εκτελεί δρομολόγια σε διεθνείς αερογραμμές, Νο CTOK 220-Be-200SCh/DO1.Be-200 SCh
.

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

Be-200 CSh (ES) © Konstantinos Panitsidis

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
OKB Beriev
ΧΩΡΑ
Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου
ΠΛΗΡΩΜΑ
2, άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-436ΤΡ
Μέγιστη ώση, kgf
2 x 7.650
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
32,05
Ύψος Α/φους, m
8,90
Εκπέτασμα πτερύγων, m
32,78
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
117,4
Διαστάσεις καμπίνας:
 
- μήκος, m
18,7
- ύψος, m
1,895
- πλάτος, m
2,5
- επιφάνεια δαπέδου, m2
41
- όγκος, m3
80,8
ΒΑΡΗ
 
Μέγ. βάρος απογείωσης:
 
- ξηρά, kg
42.000
- νερό, kg
40.000
Κενό, kg
28.000
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
12.500
Μέγ. βάρος αποθαλάσσωσης μετά την υδροληψία, kg
43.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. Ταχύτητα (ISA, 8.000m), km/h
700
Οικονομική ταχύτητα(ISA, 8.000m), km/h
560-600
Επιχειρησιακή οροφή, m
8.000
Μέγ. εμβέλεια (ISA, 8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα για 1 ώρα), km
3.100
Διαδρομή απογείωσης μέχρι 10,7 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:
 
- ξηρά
1.350
- νερό
1.000
Διαδρομή προσγείωσης απο 15 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:
 
- ξηρά (Gπροσγ.=35.000 kg)
1.020
- νερό
1.300
Πλοϊμότητα, poits
3
Προσθαλάσσωση (ύψος κύματος), m
1,2
Όγκος δεξαμενών νερού, m3
12
Όγκος δεξαμενών (επιβραδυντικού υγρού), m3
0,8
Βαθμός ανόδου μετά την υδροληψία (43.000 kg, επίπεδο θάλασσας), m/sec
9,5
Ταχύτητα κατά τη φάση της υδροληψίας, km/h
150-190
Χρόνος υδροληψίας, sec
18
Ελάχιστη ταχύτητα ρίψης του νερού, km/h
200-250
Ελάχιστο ύψος ρίψης του νερού, m
40
Έκδοση: Ερευνάς και διάσωσης και μεταφορά ασθενών.
 
Ύψος πτήσης, περιπολίας, m
100-8.000
Ταχύτητα περιπολίας, km/h
300-560
Μεταφορά ασθενών σε πτυσσόμενα καθίσματα, άτομα
50
Μεταφορά τραυματιών σε φορεία, άτομα
30
Εμβέλεια, με 64 ασθενών (8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα 1 ώρας), km
2.100
Διάρκεια περιπολίας, hour
μέχρι 6,5
Μεταφορά φορτίου:
 
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
7.500
Εμβέλεια (8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα 1 ώρας, Gωφέλιμο φορτίο = 5.000 kg), km
1.800
Πόρτα φόρτωσης-εκφόρτωσης, mm
2.050 x 1.760
Παλέτες, τύπου PA 1,5, τεμ.
μέχρι 9
Κοντεινερ, τύπου LD3, τεμ.
μέχρι 7

 


VIDEO

Be-200 Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλο

 


E-books

AMPHIBIOUS AIRCRAFT IN AERIAL FIREFIGHTING An Illustrated Comparative Study. Beriev Be-200 ES Vs Bombardier CL-415 Superscooper (CL-215-6B11) (e-bboks: PDF) Format: PDF (e-book) Beriev Be-200 ES Vs Bombardier CL-415 Superscooper (CL-215-6B11)
Be-200 - Multipurpose Amphibious Jet (Sources: Defendory 2004, Pavilion Scorpion) Be-200 - Multipurpose Amphibious Jet (Sources: Defendory 2004, Pavilion Scorpion)
Be-200 Multipurpose Amphibious Aircraft (Sources: Defendory 2006, Pavilion Scorpion) Be-200 Multipurpose Amphibious Aircraft (Sources: Defendory 2006, Pavilion Scorpion)