MiG-29KVP Πειραματικό αεροσκάφος

MiG-29KVP Πειραματικό αεροσκάφος. Πρώτη πτήση: 1982 © Konstantinos Panitsidis
Φωτογραφικό αρχείο Κ. Πανιτσίδη

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

MiG-29KVP (MiG-29 #918)- το αεροσκάφος αυτό εξελίχθηκε με μοναδικό σκοπό για δοκιμές πάνω στις τεχνικές ράμπες-σκι  τύπου «Nitka», με κύριο στόχο την ανάπτυξη ναυτικής έκδοσης του MiG-29K. Το  συγκεκριμένο αεροσκάφος τροποποιήθηκε το καλοκαίρι του 1982 και ήταν το 7ο πρωτότυπο της σειράς MiG-29 (τύπου 9-12).

Πρωτοπέταξε στις 21 Αυγούστου 1982, με πιλότο  τον  A.G.Fastovets αρχίζοντας έτσι  την έναρξη δοκιμών στις τεχνικές ράμπες-σκι τύπου Τ-1. Πρωτοπέταξε στις 21 Αυγούστου 1982, με πιλότο  τον  A.G.Fastovets αρχίζοντας έτσι  την έναρξη δοκιμών στις τεχνικές ράμπες-σκι τύπου Τ-1.


Πρωτοπέταξε στις 21 Αυγούστου 1982, με πιλότο τον  A.G.Fastovets αρχίζοντας έτσι  την έναρξη δοκιμών στις τεχνικές ράμπες-σκι τύπου Τ-1.


MiG-29KVP (MiG-29#918) Πειραματικό αεροσκάφος © Konstantinos Panitsidis
MiG-29KVP (MiG-29#918) Πειραματικό αεροσκάφος.




Σχέδιο τριών όψεων

MiG-29KVP © Konstantinos Panitsidis




Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB MiG
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Πειραματικό αεροσκάφος
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δύο στροβιλοανεμίστηρες διπλής ροής RD-33
Μέγιστη ώση, kgf  
- με μετάκαυση 2x8.300
- χωρίς μετάκαυση 2x5.040
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 15,95
Με το σωλήνα Pitot, m 17,32
Ύψος αεροσκάφους, m 4,18
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 11,36
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 38,06
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg -
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 15.600
Βάρος κενό, kg 10.900
Βάρος οπλικού φορτίου, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 2.450
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 1.500
Μέγιστη εμβέλεια, km 2.500
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km 710
Επιχειρησιακή οροφή, m 18.000
Όρια φόρτισης, g 9
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δεν διαθέτει.





Φωτογραφίες MiG-29KVP Πειραματικό αεροσκάφος.