Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Το δεύτερο πρωτότυπο, με το χαρακτηρισμό Be-200ChS, ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2002. Διαμορφωμένο για έρευνα και διάσωση, παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας και αποστολές αεροπυρόσβεσης, το αεροσκάφος είναι πλήρως κατάλληλο για τις επιχειρησιακές ανάγκες του Ρωσικού Υπουργείου Εκτάκτων Καταστάσεων.
Η IRKUT Corporation κατασκευάζει αυτή τη στιγμή επτά Be-200 σε διαμορφώσεις αεροπυρόσβεσης και παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας σε περίπτωση φυσικών καταστροφών για το Ρωσικό Υπουργείο Εκτάκτων Καταστάσεων, ενώ το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής Be-200ChS παραδόθηκε στον πελάτη στις 26 Ιουλίου 2003.
Στις 20 Ιουλίου 2003 το αεροσκάφος έλαβε την πιστοποίηση περιορισμένης κατηγόριας Νο CTOK 220-Be-200SCh.
Στις 29 Δεκεμβρίου 2003 έλαβε το πιστοποιητικό τύπου Νο CT229-Be-200SCh.
Το αμφίβιο αεροσκάφος έλαβε την πιστοποίηση να εκτελεί δρομολόγια σε διεθνείς αερογραμμές, Νο CTOK 220-Be-200SCh/DO1.Be-200 SCh.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Beriev
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
2, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, D-436ΤΡ
|
Μέγιστη ώση, kgf
|
2 x 7.650
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
32,05
|
Ύψος Α/φους, m
|
8,90
|
Εκπέτασμα πτερύγων, m
|
32,78
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
117,4
|
Διαστάσεις καμπίνας:
|
|
- μήκος, m
|
18,7
|
- ύψος, m
|
1,895
|
- πλάτος, m
|
2,5
|
- επιφάνεια δαπέδου, m2
|
41
|
- όγκος, m3
|
80,8
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης:
|
|
- ξηρά, kg
|
42.000
|
- νερό, kg
|
40.000
|
Κενό, kg
|
28.000
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
12.500
|
Μέγ. βάρος αποθαλάσσωσης μετά την υδροληψία, kg
|
43.000
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. Ταχύτητα (ISA, 8.000m), km/h
|
700
|
Οικονομική ταχύτητα(ISA, 8.000m), km/h
|
560-600
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
8.000
|
Μέγ. εμβέλεια (ISA, 8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα για 1 ώρα), km
|
3.100
|
Διαδρομή απογείωσης μέχρι 10,7 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:
|
|
- ξηρά
|
1.350
|
- νερό
|
1.000
|
Διαδρομή προσγείωσης απο 15 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), m:
|
|
- ξηρά (Gπροσγ.=35.000 kg)
|
1.020
|
- νερό
|
1.300
|
Πλοϊμότητα, poits
|
3
|
Προσθαλάσσωση (ύψος κύματος), m
|
1,2
|
Όγκος δεξαμενών νερού, m3
|
12
|
Όγκος δεξαμενών (επιβραδυντικού υγρού), m3
|
0,8
|
Βαθμός ανόδου μετά την υδροληψία (43.000 kg, επίπεδο θάλασσας), m/sec
|
9,5
|
Ταχύτητα κατά τη φάση της υδροληψίας, km/h
|
150-190
|
Χρόνος υδροληψίας, sec
|
18
|
Ελάχιστη ταχύτητα ρίψης του νερού, km/h
|
200-250
|
Ελάχιστο ύψος ρίψης του νερού, m
|
40
|
Έκδοση: Ερευνάς και διάσωσης και μεταφορά ασθενών.
|
|
Ύψος πτήσης, περιπολίας, m
|
100-8.000
|
Ταχύτητα περιπολίας, km/h
|
300-560
|
Μεταφορά ασθενών σε πτυσσόμενα καθίσματα, άτομα
|
50
|
Μεταφορά τραυματιών σε φορεία, άτομα
|
30
|
Εμβέλεια, με 64 ασθενών (8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα 1 ώρας), km
|
2.100
|
Διάρκεια περιπολίας, hour
|
μέχρι 6,5
|
Μεταφορά φορτίου:
|
|
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
|
7.500
|
Εμβέλεια (8.000 m, με εφεδρικά καύσιμα 1 ώρας, Gωφέλιμο φορτίο = 5.000 kg), km
|
1.800
|
Πόρτα φόρτωσης-εκφόρτωσης, mm
|
2.050 x 1.760
|
Παλέτες, τύπου PA 1,5, τεμ.
|
μέχρι 9
|
Κοντεινερ, τύπου LD3, τεμ.
|
μέχρι 7
|
VIDEO
Be-200 Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλο
E-books
AMPHIBIOUS AIRCRAFT IN AERIAL FIREFIGHTING An Illustrated Comparative Study. Beriev Be-200 ES Vs Bombardier CL-415 Superscooper (CL-215-6B11) (e-bboks: PDF) Format: PDF (e-book) | |
Be-200 - Multipurpose Amphibious Jet (Sources: Defendory 2004, Pavilion Scorpion) | |
Be-200 Multipurpose Amphibious Aircraft (Sources: Defendory 2006, Pavilion Scorpion) |