Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Διπλωματική εργασία – Ίκαροι IV (Ι) Γ. Φωτιάδη και Κατάκη
Συνοπτική περιγραφή της διπλωματικής εργασίας:
Θέμα: “ Κατασκευή και Δοκιμή Μικρού Αεροσκάφους Ενεργειακά Στηριζόμενου σε Φωτοβολταϊκά Στοιχεία - Επιχειρησιακή Αξιοποίηση σε Ρόλους Εναέριας Επιτήρησης - Αναγνώρισης”
Το μικρο ηλεκτρικό ανεμόπτερο είναι ειδικά τροποποιημένο με βάση το SIG Rizer RC-52. Ισχύ θα παρέχει ο κινητήρας ηλεκτρικής ισχύος, ο όποιος τροφοδοτείται από φωτοβολταϊκά στοιχεία (τα όποια είναι εγκαταστημένα στην πτέρυγα και παρέχουν την απαιτουμένη ηλεκτρική ισχύ για τα συστήματα).
“ΜΟΛΥΒΑΔΑΣ 1”
Φωτοβολταϊκά στοιχεία
Το ηλεκτρικό ανεμόπτερο μπορεί να μεταφέρει μια ασύρματη μικροκάμερα η οποία είναι εγκαταστημένη στο κάτω μέρος της ατράκτου, με δυνατότητα μετάδοσης εικόνας (βίντεο) σε απόσταση 150 μέτρων.
Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για επιτήρηση (μέρα και νύκτα), αναγνώριση, τον έλεγχο δασικών περιοχών για την έγκαιρη ανίχνευση πυρκαγιών και για άλλες εφαρμογές.
Ηλεκτρικό ανεμόπτερο “ΜΟΛΥΒΑΔΑΣ 1”
Η πρώτη επίσημη παρουσίαση έλαβε χώρα την Τρίτη 15 Ιουνίου 2010. Το μέγιστο βάρος απογείωσης ανέρχεται στα 1,35 κιλά και το εκπέτασμα πτέρυγας στα 2,00 μετρα © Konstantinos Panitsidis
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Ίκαροι IV (Ι) Γ. Φωτιάδη και Κατάκη
|
---|---|
ΧΩΡΑ | Ελλάδα |
ΤΥΠΟΣ
|
Ηλεκτρικό ανεμόπτερο
|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
|
-
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Κινητήρας ηλεκτρικής ισχύος |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
-
|
Ύψος Α/φους, m
|
-
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 2,00 |
Επιφάνεια πτέρυγας, dm2
|
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
1,35
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
-
|
Βάρος κενό, kg
|
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
-
|
Μέγ. ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
-
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
-
|
Εμβέλεια, km | - |
Ωφέλιμο φορτίο, kg | Ασύρματη μικροκάμερα |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ “ΜΟΛΥΒΑΔΑΣ 1”